@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Syrup: Yeah men vännen... Du klämmer på den och dricker flaskans blod. Det är faktiskt som att tortera den. I'm sorry! D:Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Syrup: Men inte Sam D: Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Syrup: Min kväll är så knivmord That moment när ens mobils autocorrect vill ändra ordet ljuvlig till Spoiler: X'D Tryck här för att visa! Jadå, klart! Allt blir så mycket bättre så ju! ^^ Aldrig Sam! Det skulle vara som att tortera en sirapsflaska ju! D: I still love you tho! ^^
13 apr, 2014 22:47 |
|
Syrup
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Syrup: Yeah men vännen... Du klämmer på den och dricker flaskans blod. Det är faktiskt som att tortera den. I'm sorry! D:Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Syrup: Men inte Sam D: Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Syrup: Min kväll är så knivmord That moment när ens mobils autocorrect vill ändra ordet ljuvlig till Spoiler: X'D Tryck här för att visa! Jadå, klart! Allt blir så mycket bättre så ju! ^^ Aldrig Sam! Det skulle vara som att tortera en sirapsflaska ju! D: I still love you tho! ^^ Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Syrup: Yeah men vännen... Du klämmer på den och dricker flaskans blod. Det är faktiskt som att tortera den. I'm sorry! D:Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Syrup: Men inte Sam D: Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Syrup: Min kväll är så knivmord That moment när ens mobils autocorrect vill ändra ordet ljuvlig till Spoiler: X'D Tryck här för att visa! Jadå, klart! Allt blir så mycket bättre så ju! ^^ Aldrig Sam! Det skulle vara som att tortera en sirapsflaska ju! D: I still love you tho! ^^ I don't know How to reply to that... Men jag skadar ju intw flaskan! Och sedan "plåstrar" jag ju om "såret" på den ju! :3 I love you too :3
13 apr, 2014 22:54 |
|
yerAwizardThea
Elev |
I don't know How to reply to that... Men jag skadar ju intw flaskan! Och sedan "plåstrar" jag ju om "såret" på den ju! :3 I love you too :3 Okay om du säger det så c:
13 apr, 2014 22:56 |
|
Syrup
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: I don't know How to reply to that... Men jag skadar ju intw flaskan! Och sedan "plåstrar" jag ju om "såret" på den ju! :3 I love you too :3 Okay om du säger det så c: Yeah, I love you even if you're a tomato-seal-alien :3
13 apr, 2014 23:01 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Syrup: Skrivet av yerAwizardThea: I don't know How to reply to that... Men jag skadar ju intw flaskan! Och sedan "plåstrar" jag ju om "såret" på den ju! :3 I love you too :3 Okay om du säger det så c: Yeah, I love you even if you're a tomato-seal-alien :3 Hey jag tror inte alla vill höra det här c: Shall we take it by uggla instead?^^
13 apr, 2014 23:02 |
|
Syrup
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Buuut c:Skrivet av Syrup: Skrivet av yerAwizardThea: I don't know How to reply to that... Men jag skadar ju intw flaskan! Och sedan "plåstrar" jag ju om "såret" på den ju! :3 I love you too :3 Okay om du säger det så c: Yeah, I love you even if you're a tomato-seal-alien :3 Hey jag tror inte alla vill höra det här c: Shall we take it by uggla instead?^^ Yesbox! Ursäkta allihop x)
13 apr, 2014 23:04 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Solkatten: Har hela dagen läst en HP fanfiction och jag har inte ens kommit till hälften, den har 120 kapitel. xD vad handlar den om? eller när utspelar den sej? ____________________________ Snart är jag stolt ägare till en tidsvändare!!! Handlar om Rose Weasley som blir placerad i Slytherin och hennes bröder hatar henne. jaha är den bra då? hon har ju bara en bror Många av hennes kusiner vänder sig också emot. Och ja den är bra, annars skulle jag inte ha tillbringat hela dagen att läsa den. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 apr, 2014 23:14 |
|
Borttagen
|
Precis såhär känner jag mig.
13 apr, 2014 23:33 |
|
Qlql
Elev |
14 apr, 2014 00:39 |
|
Borttagen
|
Ska till sf-bokhandeln idag.
14 apr, 2014 08:01 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen