@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Frivolt: Ser på the girl whit the dragon tattoo på fyran...Gosh! Den e så lik den svenska plus att det är så irriterande att det är så svengelskt! De är i stockholm, allt runtomrking är på svenska/svenskt men de pratar engelska...lixom...whyyyy?! -.- The girl whit the dragon tattoo är riktigt jävla dålig. Jag har sett den en gång och aldrig mer. Jag håller mig till den svenska. Jaa, jag tror jag håller med dig där -.- Ser den nu men har knappt orkat följa med i handlingen! Jaa, den svenska är bäst Exakt! Hej 13 apr, 2014 21:41 |
|
yerAwizardThea
Elev |
OH MY GOD! Jag vill totally att John Green ska skriva ett storslaget lidande på riktigt liksom! MAKE IT A BOOK!
13 apr, 2014 21:45 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Solkatten: Har hela dagen läst en HP fanfiction och jag har inte ens kommit till hälften, den har 120 kapitel. xD vad handlar den om? eller när utspelar den sej? ____________________________ Snart är jag stolt ägare till en tidsvändare!!! 13 apr, 2014 22:04 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Solkatten: Har hela dagen läst en HP fanfiction och jag har inte ens kommit till hälften, den har 120 kapitel. xD vad handlar den om? eller när utspelar den sej? ____________________________ Snart är jag stolt ägare till en tidsvändare!!! Handlar om Rose Weasley som blir placerad i Slytherin och hennes bröder hatar henne. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 apr, 2014 22:10 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Solkatten: Har hela dagen läst en HP fanfiction och jag har inte ens kommit till hälften, den har 120 kapitel. xD vad handlar den om? eller när utspelar den sej? ____________________________ Snart är jag stolt ägare till en tidsvändare!!! Handlar om Rose Weasley som blir placerad i Slytherin och hennes bröder hatar henne. jaha är den bra då? hon har ju bara en bror 13 apr, 2014 22:14 |
|
Syrup
Elev |
That moment när ens mobils autocorrect vill ändra ordet ljuvlig till
Spoiler: X'DTryck här för att visa!
13 apr, 2014 22:31 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Syrup: Min kväll är så knivmord That moment när ens mobils autocorrect vill ändra ordet ljuvlig till Spoiler: X'D Tryck här för att visa!
13 apr, 2014 22:32 |
|
Syrup
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Syrup: Min kväll är så knivmord That moment när ens mobils autocorrect vill ändra ordet ljuvlig till Spoiler: X'D Tryck här för att visa! Jadå, klart! Allt blir så mycket bättre så ju! ^^
13 apr, 2014 22:38 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Syrup: Men inte Sam D:Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Syrup: Min kväll är så knivmord That moment när ens mobils autocorrect vill ändra ordet ljuvlig till Spoiler: X'D Tryck här för att visa! Jadå, klart! Allt blir så mycket bättre så ju! ^^
13 apr, 2014 22:41 |
|
Syrup
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Syrup: Men inte Sam D: Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Syrup: Min kväll är så knivmord That moment när ens mobils autocorrect vill ändra ordet ljuvlig till Spoiler: X'D Tryck här för att visa! Jadå, klart! Allt blir så mycket bättre så ju! ^^ Aldrig Sam! Det skulle vara som att tortera en sirapsflaska ju! D:
13 apr, 2014 22:44 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen