@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Ithrenniel: Är det någon som känner för att ge mig ännu en utklädningsutmaning? ^^' Peter Pan! (Även fast du är tjej.) Eller Ginny Weasley! Kanske inte någon utmaning, men... Du kan försöka med Dobby xD? ![]()
13 apr, 2014 20:52 |
|
Safir
Elev |
Alltså
Imorgon får jag förhoppningsvis varet Antingen kommer jag att veta att någon älskar mig imorgon kväll eller också kommer jag vänta på ett telefonsamtal som aldrig kommer Uhuhu ;w;
13 apr, 2014 21:05 |
|
Ithrenniel
Elev |
13 apr, 2014 21:16 |
|
Siriusis
Elev |
Hai 13 apr, 2014 21:17 |
|
Vildvittra
Elev |
Jättefint, vad duktig du är "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 13 apr, 2014 21:18 |
|
Borttagen
|
olivialindroth.bloggplatsen.se
Ni som kikar in är guld värda... ♥ 13 apr, 2014 21:24 |
|
Borttagen
|
Jag har nog löst mysteriet men har ingen att fira med!!
13 apr, 2014 21:28 |
|
Frivolt
Elev |
Ser på the girl whit the dragon tattoo på fyran...Gosh! Den e så lik den svenska plus att det är så irriterande att det är så svengelskt! De är i stockholm, allt runtomrking är på svenska/svenskt men de pratar engelska...lixom...whyyyy?! -.-
13 apr, 2014 21:35 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Frivolt: Ser på the girl whit the dragon tattoo på fyran...Gosh! Den e så lik den svenska plus att det är så irriterande att det är så svengelskt! De är i stockholm, allt runtomrking är på svenska/svenskt men de pratar engelska...lixom...whyyyy?! -.- The girl whit the dragon tattoo är riktigt jävla dålig. Jag har sett den en gång och aldrig mer. Jag håller mig till den svenska. Hej 13 apr, 2014 21:37 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Frivolt: Ser på the girl whit the dragon tattoo på fyran...Gosh! Den e så lik den svenska plus att det är så irriterande att det är så svengelskt! De är i stockholm, allt runtomrking är på svenska/svenskt men de pratar engelska...lixom...whyyyy?! -.- The girl whit the dragon tattoo är riktigt jävla dålig. Jag har sett den en gång och aldrig mer. Jag håller mig till den svenska. Jaa, jag tror jag håller med dig där -.- Ser den nu men har knappt orkat följa med i handlingen! Jaa, den svenska är bäst 13 apr, 2014 21:39 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen