@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Siriusis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Siriusis: MOHAHAHAHHA!! >:' Sitter här och gråter p.g.a Supernatural och Lama skrattar åt min smärta. Fudge you :c Nämen förstår du hur smärtsamt det avsnittet var? Oh lord... Skrivet av Siriusis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Siriusis: MOHAHAHAHHA!! >:' Sitter här och gråter p.g.a Supernatural och Lama skrattar åt min smärta. Fudge you :c Nämen förstår du hur smärtsamt det avsnittet var? Oh lord... Vilket avsnitt rör det sig om? Säsong 2 episod 1 :'c Hai 13 apr, 2014 19:14 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Siriusis: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Siriusis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Siriusis: MOHAHAHAHHA!! >:' Sitter här och gråter p.g.a Supernatural och Lama skrattar åt min smärta. Fudge you :c Nämen förstår du hur smärtsamt det avsnittet var? Oh lord... Skrivet av Siriusis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Siriusis: MOHAHAHAHHA!! >:' Sitter här och gråter p.g.a Supernatural och Lama skrattar åt min smärta. Fudge you :c Nämen förstår du hur smärtsamt det avsnittet var? Oh lord... Vilket avsnitt rör det sig om? Säsong 2 episod 1 :'c Det är ju ett bra avsnitt men kan lätt se varför du blir så upprörd
13 apr, 2014 19:16 |
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Siriusis: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Siriusis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Siriusis: MOHAHAHAHHA!! >:' Sitter här och gråter p.g.a Supernatural och Lama skrattar åt min smärta. Fudge you :c Nämen förstår du hur smärtsamt det avsnittet var? Oh lord... Skrivet av Siriusis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Siriusis: MOHAHAHAHHA!! >:' Sitter här och gråter p.g.a Supernatural och Lama skrattar åt min smärta. Fudge you :c Nämen förstår du hur smärtsamt det avsnittet var? Oh lord... Vilket avsnitt rör det sig om? Säsong 2 episod 1 :'c Det är ju ett bra avsnitt men kan lätt se varför du blir så upprörd hehehe blir jättelätt upprörd av serier, speciellt supernatural (eftersom jag har jättelätt att läsa av kroppsspråk och ögon etcetc and sadly, serien har bra skådespelare :c ) Hai 13 apr, 2014 19:18 |
|
Borttagen
|
Jag är i Malmö
![]() 13 apr, 2014 19:44 |
|
Ithrenniel
Elev |
13 apr, 2014 19:48 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Är det någon som känner för att ge mig ännu en utklädningsutmaning? ^^' Sokka 13 apr, 2014 19:51 |
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Är det någon som känner för att ge mig ännu en utklädningsutmaning? ^^' Jag vet jag vet, det är en kille men Nico Diangelo från Percy Jackson ![]() Hai 13 apr, 2014 19:51 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Är det någon som känner för att ge mig ännu en utklädningsutmaning? ^^' Lucy Pevensie från Narnia "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 13 apr, 2014 20:21 |
|
jagvetinteriktigt
Elev |
Är väldiiiigt mätt. Men det är fint.
I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war 13 apr, 2014 20:23 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Är det någon som känner för att ge mig ännu en utklädningsutmaning? ^^' Peter Pan! (Även fast du är tjej.) "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 apr, 2014 20:26 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen