@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Min syster snarkar så högt bredvid mig xD♥
13 apr, 2014 00:01 |
|
Solkatten
Elev |
http://www.quotev.com/quiz/1464142/What-two-Hogwarts-Houses-are-you/ = Slytherpuff
http://www.allthetests.com/quiz30/quiz/1377415165/Whats-your-Hogwarts-House = Slytherin http://quizilla.teennick.com/quizzes/282165/which-mix-of-the-hogwarts-houses-are-you = Slytherclaw "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 apr, 2014 00:26 |
|
Frivolt
Elev |
Nä, nu ska jag sova! Godnatt mugglis ♥ Vi hörs imorgon igen! : )
13 apr, 2014 01:15 |
|
Borttagen
|
Klirunkar mig
13 apr, 2014 01:47 |
|
M4L13
Elev |
min syster och bror kollar på the conjuring och jag håller på att skita ner mig lol jag ska göra pizzadeg nu egentligen men orkar nte gråter är så jävla rädd
13 apr, 2014 02:23 |
|
Borttagen
|
Kliar i pannan
13 apr, 2014 03:19 |
|
Borttagen
|
4 dagar utan mugglis ... buhu, hur kommer jag överleva? x____x
13 apr, 2014 07:59 |
|
yerAwizardThea
Elev |
F*ck. Allvarligt talat! Mitt andra hål i höger öra blev infekterat, och höll på att växa över läkeörhänget. 150 kr som jag hade kunnat göra annat med gick just iväg med det där hålet D:
13 apr, 2014 09:47 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Snart kommer JosefinFini! ♥♥♥ c':
13 apr, 2014 09:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ring till dem och säg att du vägrar betala och att de kan makulera din faktura. Vet inte hur många gånger jag själv åkt in till akuten, har fått sitta och vänta i fyra timmar på att en läkare ska komma in och titta på mig i två minuter och sen skicka hem mig med en alvedon och sen betala 300 spänn. By the way; Hur är det, egentligen? Om du vill/orkar berätta? Tack! Det ska jag tänka på. Det är helt okej just nu. Smärtorna har lugnat ner sig, tack och lov. Även om det fortfarande hugger till då och då. Fick alla andra provsvar senare och de visar absolut ingenting, vilket gör det hela ännu svårare. Läkaren lovade dock att försöka prata med urologen så att de kan undersöka ordentligt, dvs, om urologen tycker att de behöver det. Vilket kommer vara ett nej. För tillfället oroar jag mig för andra saker. Fast om det är som jag tror att det är, så skulle jag bara bli glad 13 apr, 2014 10:10 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen