Onlinelistor!
Forum > Off Topic > Onlinelistor!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Filifjonkan
Elev |
Allizonzki, Underbara MuggliS!!!
evak forever. 10 aug, 2012 22:05 |
|
Hp Luna
Elev |
Filifjonkan Du verkar snääääääll! Du frågade mig och jag svarade direkt ja, duelerare är du ♥
Vildvittra Superbra på att rolla och vad jag vet från din förra medlem var du awwwwwwweeeesome! ♥ AlexZz SJUUUUUUUKT duktig på att rolla! Superaktiv ♥ Bombarda Känner dig inte jättebra Du frågade och jag svarade jaaaaa ♥ Oli123 Du verkar vara fantastisk hehe... ♥ Min tumblr
10 aug, 2012 22:11 |
|
Filifjonkan
Elev |
Tack! Du är AWW Du med!
evak forever. 10 aug, 2012 22:12 |
|
AlexZz
Elev |
10 aug, 2012 22:13 |
|
LupinMarauder
Elev |
black2 - Hur kan man vara i level 40, eller vad det nu är, fusk ju!
Amanda_weasly - Känner dig inte så väl, du får skicka ugglor! Voldy0000 - Ja, vad kan man säga? Alltid lika fanatstisk. Minns när du var nybörjare och frågade mig hur man får en sådan där profilbild ;D Victoire Weasly - Vet inte så mycket om dig, men vet iaf att det är du som är författaren till Det femte elevhemmet Ginny4ever - Också en fanatstisk mugglis, som skriver ännu en fantastisk ff. (En mugglare på hogwarts) HarryPotterr - Hm, författare till de två bästa ff:s jag vet, mugglis schystaste person, och typ ger bort alla sina kort. Herregud hur kan man vara så himla snäll. Och vad vore mugglis utan HarryPotterr? Twix - Vem känner inte Twix? Personen som egentligen gillar Marabou, mer än Twix Hej! 10 aug, 2012 22:14 |
|
Hp Luna
Elev |
Skrivet av Filifjonkan: ♥Tack! Du är AWW Du med! Skrivet av AlexZz: Hp Luna Tack detsamma! Du är ju ett riktigt proffs när det kommer till att rolla! c: >_> Hahah tack ska rolla nuuuuu♥ Min tumblr
10 aug, 2012 22:14 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Hp Luna: Skrivet av AlexZz: Hp Luna Tack detsamma! Du är ju ett riktigt proffs när det kommer till att rolla! c: >_> Hahah tack ska rolla nuuuuu♥ Have fun. . .
10 aug, 2012 22:15 |
|
black2
Elev |
Skrivet av LupinMarauder: black2 - Hur kan man vara i level 40, eller vad det nu är, fusk ju! Amanda_weasly - Känner dig inte så väl, du får skicka ugglor! Voldy0000 - Ja, vad kan man säga? Alltid lika fanatstisk. Minns när du var nybörjare och frågade mig hur man får en sådan där profilbild ;D Victoire Weasly - Vet inte så mycket om dig, men vet iaf att det är du som är författaren till Det femte elevhemmet Ginny4ever - Också en fanatstisk mugglis, som skriver ännu en fantastisk ff. (En mugglare på hogwarts) HarryPotterr - Hm, författare till de två bästa ff:s jag vet, mugglis schystaste person, och typ ger bort alla sina kort. Herregud hur kan man vara så himla snäll. Och vad vore mugglis utan HarryPotterr? Twix - Vem känner inte Twix? Personen som egentligen gillar Marabou, mer än Twix bara riktigt ont i armen Tjänar Mörkrets Herre 10 aug, 2012 22:16 |
|
Victoire Weasly
Elev |
LupinMarauder: Jag känner dig i alla fall så väl att jag varit vän med alla dina användare och letat upp dig på nytt varje gång
~MY TUMBLR~ 10 aug, 2012 22:16 |
|
LupinMarauder
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Åh, tack. Det visste jag inte LupinMarauder: Jag känner dig i alla fall så väl att jag varit vän med alla dina användare och letat upp dig på nytt varje gång Hej! 10 aug, 2012 22:18 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen