Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
29 nov, 2011 17:15 |
|
Sovsvampen
Elev |
29 nov, 2011 17:18 |
|
Fang
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Det var det jag hade i Ctrl + V Skrivet av nilla10: Skrivet av Fang: Spamma inte, det vill säga skriv inte reklam eller inlägg med en massa osammanhängande tecken. Att till exempel berätta att man har en hemsida är helt okej, om man beskriver lite om vad det handlar om och inte bara skriver adressen. hallå! på denna tråd så ska man klistra in vad man har på " Ctrl + V"! Exakt! Jag kanske hade det Fang. Fast o andra sidan så kanske han inte fattade det... 29 nov, 2011 17:19 |
|
nilla10
Elev |
Skrivet av Fang: Skrivet av EMELESEL: Det var det jag hade i Ctrl + V Skrivet av nilla10: Skrivet av Fang: Spamma inte, det vill säga skriv inte reklam eller inlägg med en massa osammanhängande tecken. Att till exempel berätta att man har en hemsida är helt okej, om man beskriver lite om vad det handlar om och inte bara skriver adressen. hallå! på denna tråd så ska man klistra in vad man har på " Ctrl + V"! Exakt! Jag kanske hade det Fang. Fast o andra sidan så kanske han inte fattade det... hahaha! vad kul det blev! hej hej! :) 29 nov, 2011 18:19 |
|
Sovsvampen
Elev |
<object width="420" height="315"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Y9aHJy5ONXo?version=3&hl=sv_SE&rel=0"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Y9aHJy5ONXo?version=3&hl=sv_SE&rel=0" type="application/x-shockwave-flash" width="420" height="315" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed></object>
say whot?
29 nov, 2011 18:24 |
|
mitchan
Lärare |
29 nov, 2011 18:25 |
|
cisssi7
Elev |
har typ inget
29 nov, 2011 18:28 |
|
Fang
Elev |
5
29 nov, 2011 18:28 |
|
Borttagen
|
29 nov, 2011 20:50 |
|
Fang
Elev |
nyan, nyan, nyan,
29 nov, 2011 20:50 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen