Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: I KNOW!! Tänk om James och Oliver skulle komma på en mugglisträff, helt oväntat och sedan börja le, det skulle ju döda varenda en haha jaa, det skulle vara underbart *drömmer mej bort* ååh James och Oliver.. plzz come back to sweden... we have cockies and icecream 3 nov, 2011 23:28 |
|
Alice13
Elev |
Jag ÄLSKAR George och Fred! De är sååååå söta och cooola
3 nov, 2011 23:33 |
|
Borttagen
|
åh ja, mn dom är också Bäst, underbara, supermegafoxyawesomeheta, gulliga, smarta, uppfinningsrika och AWESOME 3 nov, 2011 23:56 |
|
Borttagen
|
4 nov, 2011 08:51 |
|
si_tonks
Elev |
^Deras leenden är så fina, gud, DET BORDE VARA FÖRBJUDET ATT LE SÅDÄR FINT OCH VARA SÅDÄR SNYGG. O.o
![]()
4 nov, 2011 09:35 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Gillar allt med de.
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 4 nov, 2011 09:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av _H.P_H.G_R.W_: Gillar allt med de. THIS ♥ 4 nov, 2011 09:56 |
|
G!nny
Elev |
Att de är så roliga xD
Thank you J.K Rowling thank tou 4 everything!! I LOVEEE your fantastic books<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 4 nov, 2011 09:57 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av Borttagen: JAmes, ditt leende ger mig gåshud...♥ I WANT YOU!!♥ ![]() ![]() Vet en ursöt gif på dem, men JAG HITTAR DEN INTE!! Får damp :'''(♥♥ Edit: HITTADE DEN! Åh, JAMES I THINK I WANNA MARRY YOU!! ♥ *melting from the hotness*
4 nov, 2011 11:45 |
|
Borttagen
|
*jag är fan död... James, jag är din!!*
Fast hur skulle han kunna älska en sån som jag, inga killar gillar ju mig ändå, så att hoppas att han skulle göra det är ju omöjligt... 4 nov, 2011 12:07 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen