TartyAwesome Club
Forum > Off Topic > Klubbar > TartyAwesome Club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood:)
Elev |
Skrivet av Borttagen: ok! låter najs!Skrivet av LunaLovegood:): Skrivet av Borttagen: jag lever, för jag är redan död! Min gravsten står på min profil Skrivet av LunaLovegood:): Du lär dig, Fanny *kastar en kniv som hamnar på ditt hjärta* men det är försent Skrivet av Borttagen: nä såklart (ingen idé att kriga mot, det kan gå dåligt, trust me) Inte mer än mig (jag vet! Vi har ett krig för att irritera Fiskdementorn! så hon får massa citeringar!) Faaaaaaaaaaast jag död dödade och bara jag kan det (Eller så tagarvi henne i varje inlägg vin skriver, orkar inte med krig just nu) Nepturni
9 nov, 2017 17:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood:): -Skrivet av Borttagen: ok! låter najs!Skrivet av LunaLovegood:): Skrivet av Borttagen: jag lever, för jag är redan död! Min gravsten står på min profil Skrivet av LunaLovegood:): Du lär dig, Fanny *kastar en kniv som hamnar på ditt hjärta* men det är försent Skrivet av Borttagen: nä såklart (ingen idé att kriga mot, det kan gå dåligt, trust me) Inte mer än mig (jag vet! Vi har ett krig för att irritera Fiskdementorn! så hon får massa citeringar!) Faaaaaaaaaaast jag död dödade och bara jag kan det (Eller så tagarvi henne i varje inlägg vin skriver, orkar inte med krig just nu) Nepturni 10 nov, 2017 07:08 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
10 nov, 2017 12:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Grattis på namnsdagen tjena ii!❤️ Merci!♥ Min artikel är ute nu; sök på UNT sporten. Den heter "har inte råd att slappna av med en bild på en innebandyspelare 10 nov, 2017 12:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Omashu!Skrivet av GinnyHermionePotter: Grattis på namnsdagen tjena ii!❤️ Merci!♥ Min artikel är ute nu; sök på UNT sporten. Den heter "har inte råd att slappna av med en bild på en innebandyspelare Jag hittar inte den... länk? 10 nov, 2017 14:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Omashu!Skrivet av GinnyHermionePotter: Grattis på namnsdagen tjena ii!❤️ Merci!♥ Min artikel är ute nu; sök på UNT sporten. Den heter "har inte råd att slappna av med en bild på en innebandyspelare Jag hittar inte den... länk? http://www.unt.se/sport/har-inte-rad-att-slappna-av-4813468.aspx 10 nov, 2017 15:49 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Den är ju jättebra!♥ Dock är jag inte så intresserad av sport så jag tappade tråden efter ett tag.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Omashu!Skrivet av GinnyHermionePotter: Grattis på namnsdagen tjena ii!❤️ Merci!♥ Min artikel är ute nu; sök på UNT sporten. Den heter "har inte råd att slappna av med en bild på en innebandyspelare Jag hittar inte den... länk? http://www.unt.se/sport/har-inte-rad-att-slappna-av-4813468.aspx (Du har ett jättefint efternamn, det är finare än mitt!) 10 nov, 2017 18:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Den är ju jättebra!♥ Dock är jag inte så intresserad av sport så jag tappade tråden efter ett tag.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Omashu!Skrivet av GinnyHermionePotter: Grattis på namnsdagen tjena ii!❤️ Merci!♥ Min artikel är ute nu; sök på UNT sporten. Den heter "har inte råd att slappna av med en bild på en innebandyspelare Jag hittar inte den... länk? http://www.unt.se/sport/har-inte-rad-att-slappna-av-4813468.aspx (Du har ett jättefint efternamn, det är finare än mitt!) Tack!♥ Nejdå ditt efternamn är jättefint♥! Jag tror mycket handlar om hur mycket stolthet man känner för sin släkt 10 nov, 2017 22:51 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Om man inte är det minsta stolt? Om hälften av namnet kommer från någon man verkligen inte gillar? Om ingen kan uttala det rätt? Om man bara är fyra personer i hela världen som har det som efternamn? Då kan man inte vara stolt!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Den är ju jättebra!♥ Dock är jag inte så intresserad av sport så jag tappade tråden efter ett tag.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Omashu!Skrivet av GinnyHermionePotter: Grattis på namnsdagen tjena ii!❤️ Merci!♥ Min artikel är ute nu; sök på UNT sporten. Den heter "har inte råd att slappna av med en bild på en innebandyspelare Jag hittar inte den... länk? http://www.unt.se/sport/har-inte-rad-att-slappna-av-4813468.aspx (Du har ett jättefint efternamn, det är finare än mitt!) Tack!♥ Nejdå ditt efternamn är jättefint♥! Jag tror mycket handlar om hur mycket stolthet man känner för sin släkt Men ditt efternamn är normalt, fint och man kan uttala det! 10 nov, 2017 22:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Om man inte är det minsta stolt? Om hälften av namnet kommer från någon man verkligen inte gillar? Om ingen kan uttala det rätt? Om man bara är fyra personer i hela världen som har det som efternamn? Då kan man inte vara stolt!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Den är ju jättebra!♥ Dock är jag inte så intresserad av sport så jag tappade tråden efter ett tag.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Omashu!Skrivet av GinnyHermionePotter: Grattis på namnsdagen tjena ii!❤️ Merci!♥ Min artikel är ute nu; sök på UNT sporten. Den heter "har inte råd att slappna av med en bild på en innebandyspelare Jag hittar inte den... länk? http://www.unt.se/sport/har-inte-rad-att-slappna-av-4813468.aspx (Du har ett jättefint efternamn, det är finare än mitt!) Tack!♥ Nejdå ditt efternamn är jättefint♥! Jag tror mycket handlar om hur mycket stolthet man känner för sin släkt Men ditt efternamn är normalt, fint och man kan uttala det! ditt efternamn är unikt, se det så 10 nov, 2017 23:00 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen