The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Såklart vi är bra vänner! Och såklart Martha och Nico passar bra ihop! Will och Nico passar också bra ihop, Men ibland blir det för mycket Solangelo!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Belluna tonks: Jag shippar Marthangelo! Men vad säger Will om du tar nico ifrån honom? Kanske det är så att Apollons och Hades barn passar bra tillsammans. Både som vänner och kärleksrelationer! Skrivet av Borttagen: jag skulle ALDRIG såra Nico!!!!!! Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Bara jag får Nico och Alex!!!!!Skrivet av boknörd_: LEO IS MINE!!!♥♥♥♥♥♥♥♥!!! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av boknörd_: Jag ger ALDRIG upp!!!! Men det gör nog inte di iheller Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av boknörd_: Jag kanske borde tagga mig också så folk fattar! LEO IS MINE!!!♥♥♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Är det bara jag som ÄLSKAR Anslagstavlan just nu! Det är fullt med Team Leo och andra PJ/HoO/ToA-lappar!!! SÅ SOM DEN SKA VARA!!! STILL ;D HE'S MINE SO HANDS OFF!! ♥ Fast jag shippar dem så mycket med andra! Väldigt irriterande! NICO ÄR MIN BRORSA SÅ JAG HOPPAS DU INTE SÅRAR HONOM!!!!!! *Ger dig en hotfullblick* Ja men då är jag väl bra vänner med er och inte kärleks snacket............ 3 jan, 2017 13:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Såklart vi är bra vänner! Och såklart Martha och Nico passar bra ihop! Will och Nico passar också bra ihop, Men ibland blir det för mycket Solangelo! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Belluna tonks: Jag shippar Marthangelo! Men vad säger Will om du tar nico ifrån honom? Kanske det är så att Apollons och Hades barn passar bra tillsammans. Både som vänner och kärleksrelationer! Skrivet av Borttagen: jag skulle ALDRIG såra Nico!!!!!! Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Bara jag får Nico och Alex!!!!!Skrivet av boknörd_: LEO IS MINE!!!♥♥♥♥♥♥♥♥!!! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av boknörd_: Jag ger ALDRIG upp!!!! Men det gör nog inte di iheller Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av boknörd_: Jag kanske borde tagga mig också så folk fattar! LEO IS MINE!!!♥♥♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Är det bara jag som ÄLSKAR Anslagstavlan just nu! Det är fullt med Team Leo och andra PJ/HoO/ToA-lappar!!! SÅ SOM DEN SKA VARA!!! STILL ;D HE'S MINE SO HANDS OFF!! ♥ Fast jag shippar dem så mycket med andra! Väldigt irriterande! NICO ÄR MIN BRORSA SÅ JAG HOPPAS DU INTE SÅRAR HONOM!!!!!! *Ger dig en hotfullblick* Ja men då är jag väl bra vänner med er och inte kärleks snacket............ Hahah ja men se till så att Solangelo inte hö detta för d blir det.... awkward........ 3 jan, 2017 13:07 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: "Will! Det är en sak jag vill säga!..."Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Såklart vi är bra vänner! Och såklart Martha och Nico passar bra ihop! Will och Nico passar också bra ihop, Men ibland blir det för mycket Solangelo! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Belluna tonks: Jag shippar Marthangelo! Men vad säger Will om du tar nico ifrån honom? Kanske det är så att Apollons och Hades barn passar bra tillsammans. Både som vänner och kärleksrelationer! Skrivet av Borttagen: jag skulle ALDRIG såra Nico!!!!!! Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Bara jag får Nico och Alex!!!!!Skrivet av boknörd_: LEO IS MINE!!!♥♥♥♥♥♥♥♥!!! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av boknörd_: Jag ger ALDRIG upp!!!! Men det gör nog inte di iheller Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av boknörd_: Jag kanske borde tagga mig också så folk fattar! LEO IS MINE!!!♥♥♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Är det bara jag som ÄLSKAR Anslagstavlan just nu! Det är fullt med Team Leo och andra PJ/HoO/ToA-lappar!!! SÅ SOM DEN SKA VARA!!! STILL ;D HE'S MINE SO HANDS OFF!! ♥ Fast jag shippar dem så mycket med andra! Väldigt irriterande! NICO ÄR MIN BRORSA SÅ JAG HOPPAS DU INTE SÅRAR HONOM!!!!!! *Ger dig en hotfullblick* Ja men då är jag väl bra vänner med er och inte kärleks snacket............ Hahah ja men se till så att Solangelo inte hö detta för d blir det.... awkward........ *15 minuter senare* Millie ligger död utanför stuga 7. 3 jan, 2017 13:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: "Will! Det är en sak jag vill säga!..."Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Såklart vi är bra vänner! Och såklart Martha och Nico passar bra ihop! Will och Nico passar också bra ihop, Men ibland blir det för mycket Solangelo! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Belluna tonks: Jag shippar Marthangelo! Men vad säger Will om du tar nico ifrån honom? Kanske det är så att Apollons och Hades barn passar bra tillsammans. Både som vänner och kärleksrelationer! Skrivet av Borttagen: jag skulle ALDRIG såra Nico!!!!!! Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Bara jag får Nico och Alex!!!!!Skrivet av boknörd_: LEO IS MINE!!!♥♥♥♥♥♥♥♥!!! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av boknörd_: Jag ger ALDRIG upp!!!! Men det gör nog inte di iheller Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av boknörd_: Jag kanske borde tagga mig också så folk fattar! LEO IS MINE!!!♥♥♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Är det bara jag som ÄLSKAR Anslagstavlan just nu! Det är fullt med Team Leo och andra PJ/HoO/ToA-lappar!!! SÅ SOM DEN SKA VARA!!! STILL ;D HE'S MINE SO HANDS OFF!! ♥ Fast jag shippar dem så mycket med andra! Väldigt irriterande! NICO ÄR MIN BRORSA SÅ JAG HOPPAS DU INTE SÅRAR HONOM!!!!!! *Ger dig en hotfullblick* Ja men då är jag väl bra vänner med er och inte kärleks snacket............ Hahah ja men se till så att Solangelo inte hö detta för d blir det.... awkward........ *15 minuter senare* Millie ligger död utanför stuga 7. Vad sa du Millue som fick Will döda dig? 3 jan, 2017 15:50 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: "Will! Det är en sak jag vill säga!..."Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Såklart vi är bra vänner! Och såklart Martha och Nico passar bra ihop! Will och Nico passar också bra ihop, Men ibland blir det för mycket Solangelo! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Belluna tonks: Jag shippar Marthangelo! Men vad säger Will om du tar nico ifrån honom? Kanske det är så att Apollons och Hades barn passar bra tillsammans. Både som vänner och kärleksrelationer! Skrivet av Borttagen: jag skulle ALDRIG såra Nico!!!!!! Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Bara jag får Nico och Alex!!!!!Skrivet av boknörd_: LEO IS MINE!!!♥♥♥♥♥♥♥♥!!! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av boknörd_: Jag ger ALDRIG upp!!!! Men det gör nog inte di iheller Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av boknörd_: Jag kanske borde tagga mig också så folk fattar! LEO IS MINE!!!♥♥♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Är det bara jag som ÄLSKAR Anslagstavlan just nu! Det är fullt med Team Leo och andra PJ/HoO/ToA-lappar!!! SÅ SOM DEN SKA VARA!!! STILL ;D HE'S MINE SO HANDS OFF!! ♥ Fast jag shippar dem så mycket med andra! Väldigt irriterande! NICO ÄR MIN BRORSA SÅ JAG HOPPAS DU INTE SÅRAR HONOM!!!!!! *Ger dig en hotfullblick* Ja men då är jag väl bra vänner med er och inte kärleks snacket............ Hahah ja men se till så att Solangelo inte hö detta för d blir det.... awkward........ *15 minuter senare* Millie ligger död utanför stuga 7. Vad sa du Millue som fick Will döda dig? Undrar jag med xD
3 jan, 2017 15:57 |
|
Hayato
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: "Will! Det är en sak jag vill säga!..."Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Såklart vi är bra vänner! Och såklart Martha och Nico passar bra ihop! Will och Nico passar också bra ihop, Men ibland blir det för mycket Solangelo! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Belluna tonks: Jag shippar Marthangelo! Men vad säger Will om du tar nico ifrån honom? Kanske det är så att Apollons och Hades barn passar bra tillsammans. Både som vänner och kärleksrelationer! Skrivet av Borttagen: jag skulle ALDRIG såra Nico!!!!!! Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Bara jag får Nico och Alex!!!!!Skrivet av boknörd_: LEO IS MINE!!!♥♥♥♥♥♥♥♥!!! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av boknörd_: Jag ger ALDRIG upp!!!! Men det gör nog inte di iheller Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av boknörd_: Jag kanske borde tagga mig också så folk fattar! LEO IS MINE!!!♥♥♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Är det bara jag som ÄLSKAR Anslagstavlan just nu! Det är fullt med Team Leo och andra PJ/HoO/ToA-lappar!!! SÅ SOM DEN SKA VARA!!! STILL ;D HE'S MINE SO HANDS OFF!! ♥ Fast jag shippar dem så mycket med andra! Väldigt irriterande! NICO ÄR MIN BRORSA SÅ JAG HOPPAS DU INTE SÅRAR HONOM!!!!!! *Ger dig en hotfullblick* Ja men då är jag väl bra vänner med er och inte kärleks snacket............ Hahah ja men se till så att Solangelo inte hö detta för d blir det.... awkward........ *15 minuter senare* Millie ligger död utanför stuga 7. Vad sa du Millue som fick Will döda dig? Undrar jag med xD Alla brudar älskar Leo! L
3 jan, 2017 16:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hayato: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: "Will! Det är en sak jag vill säga!..."Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Såklart vi är bra vänner! Och såklart Martha och Nico passar bra ihop! Will och Nico passar också bra ihop, Men ibland blir det för mycket Solangelo! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Belluna tonks: Jag shippar Marthangelo! Men vad säger Will om du tar nico ifrån honom? Kanske det är så att Apollons och Hades barn passar bra tillsammans. Både som vänner och kärleksrelationer! Skrivet av Borttagen: jag skulle ALDRIG såra Nico!!!!!! Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Bara jag får Nico och Alex!!!!!Skrivet av boknörd_: LEO IS MINE!!!♥♥♥♥♥♥♥♥!!! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av boknörd_: Jag ger ALDRIG upp!!!! Men det gör nog inte di iheller Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av boknörd_: Jag kanske borde tagga mig också så folk fattar! LEO IS MINE!!!♥♥♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Är det bara jag som ÄLSKAR Anslagstavlan just nu! Det är fullt med Team Leo och andra PJ/HoO/ToA-lappar!!! SÅ SOM DEN SKA VARA!!! STILL ;D HE'S MINE SO HANDS OFF!! ♥ Fast jag shippar dem så mycket med andra! Väldigt irriterande! NICO ÄR MIN BRORSA SÅ JAG HOPPAS DU INTE SÅRAR HONOM!!!!!! *Ger dig en hotfullblick* Ja men då är jag väl bra vänner med er och inte kärleks snacket............ Hahah ja men se till så att Solangelo inte hö detta för d blir det.... awkward........ *15 minuter senare* Millie ligger död utanför stuga 7. Vad sa du Millue som fick Will döda dig? Undrar jag med xD Alla brudar älskar Leo! Du låter som Leo nu xD 3 jan, 2017 16:02 |
|
Hayato
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hayato: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: "Will! Det är en sak jag vill säga!..."Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Såklart vi är bra vänner! Och såklart Martha och Nico passar bra ihop! Will och Nico passar också bra ihop, Men ibland blir det för mycket Solangelo! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Belluna tonks: Jag shippar Marthangelo! Men vad säger Will om du tar nico ifrån honom? Kanske det är så att Apollons och Hades barn passar bra tillsammans. Både som vänner och kärleksrelationer! Skrivet av Borttagen: jag skulle ALDRIG såra Nico!!!!!! Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Bara jag får Nico och Alex!!!!!Skrivet av boknörd_: LEO IS MINE!!!♥♥♥♥♥♥♥♥!!! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av boknörd_: Jag ger ALDRIG upp!!!! Men det gör nog inte di iheller Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av boknörd_: Jag kanske borde tagga mig också så folk fattar! LEO IS MINE!!!♥♥♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Är det bara jag som ÄLSKAR Anslagstavlan just nu! Det är fullt med Team Leo och andra PJ/HoO/ToA-lappar!!! SÅ SOM DEN SKA VARA!!! STILL ;D HE'S MINE SO HANDS OFF!! ♥ Fast jag shippar dem så mycket med andra! Väldigt irriterande! NICO ÄR MIN BRORSA SÅ JAG HOPPAS DU INTE SÅRAR HONOM!!!!!! *Ger dig en hotfullblick* Ja men då är jag väl bra vänner med er och inte kärleks snacket............ Hahah ja men se till så att Solangelo inte hö detta för d blir det.... awkward........ *15 minuter senare* Millie ligger död utanför stuga 7. Vad sa du Millue som fick Will döda dig? Undrar jag med xD Alla brudar älskar Leo! Du låter som Leo nu xD Tanken Näe Hayato di Angelo xD L
3 jan, 2017 16:04 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hayato: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: "Will! Det är en sak jag vill säga!..."Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Såklart vi är bra vänner! Och såklart Martha och Nico passar bra ihop! Will och Nico passar också bra ihop, Men ibland blir det för mycket Solangelo! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Belluna tonks: Jag shippar Marthangelo! Men vad säger Will om du tar nico ifrån honom? Kanske det är så att Apollons och Hades barn passar bra tillsammans. Både som vänner och kärleksrelationer! Skrivet av Borttagen: jag skulle ALDRIG såra Nico!!!!!! Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Bara jag får Nico och Alex!!!!!Skrivet av boknörd_: LEO IS MINE!!!♥♥♥♥♥♥♥♥!!! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av boknörd_: Jag ger ALDRIG upp!!!! Men det gör nog inte di iheller Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av boknörd_: Jag kanske borde tagga mig också så folk fattar! LEO IS MINE!!!♥♥♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Är det bara jag som ÄLSKAR Anslagstavlan just nu! Det är fullt med Team Leo och andra PJ/HoO/ToA-lappar!!! SÅ SOM DEN SKA VARA!!! STILL ;D HE'S MINE SO HANDS OFF!! ♥ Fast jag shippar dem så mycket med andra! Väldigt irriterande! NICO ÄR MIN BRORSA SÅ JAG HOPPAS DU INTE SÅRAR HONOM!!!!!! *Ger dig en hotfullblick* Ja men då är jag väl bra vänner med er och inte kärleks snacket............ Hahah ja men se till så att Solangelo inte hö detta för d blir det.... awkward........ *15 minuter senare* Millie ligger död utanför stuga 7. Vad sa du Millue som fick Will döda dig? Undrar jag med xD Alla brudar älskar Leo! Du låter som Leo nu xD Hey hey hey!!! Javisst jag gillar Leo. Men inte på det sättet. Jag ser honom mer som eller lillebror!
3 jan, 2017 16:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hayato: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hayato: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: "Will! Det är en sak jag vill säga!..."Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Såklart vi är bra vänner! Och såklart Martha och Nico passar bra ihop! Will och Nico passar också bra ihop, Men ibland blir det för mycket Solangelo! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Belluna tonks: Jag shippar Marthangelo! Men vad säger Will om du tar nico ifrån honom? Kanske det är så att Apollons och Hades barn passar bra tillsammans. Både som vänner och kärleksrelationer! Skrivet av Borttagen: jag skulle ALDRIG såra Nico!!!!!! Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Bara jag får Nico och Alex!!!!!Skrivet av boknörd_: LEO IS MINE!!!♥♥♥♥♥♥♥♥!!! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av boknörd_: Jag ger ALDRIG upp!!!! Men det gör nog inte di iheller Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av boknörd_: Jag kanske borde tagga mig också så folk fattar! LEO IS MINE!!!♥♥♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Är det bara jag som ÄLSKAR Anslagstavlan just nu! Det är fullt med Team Leo och andra PJ/HoO/ToA-lappar!!! SÅ SOM DEN SKA VARA!!! STILL ;D HE'S MINE SO HANDS OFF!! ♥ Fast jag shippar dem så mycket med andra! Väldigt irriterande! NICO ÄR MIN BRORSA SÅ JAG HOPPAS DU INTE SÅRAR HONOM!!!!!! *Ger dig en hotfullblick* Ja men då är jag väl bra vänner med er och inte kärleks snacket............ Hahah ja men se till så att Solangelo inte hö detta för d blir det.... awkward........ *15 minuter senare* Millie ligger död utanför stuga 7. Vad sa du Millue som fick Will döda dig? Undrar jag med xD Alla brudar älskar Leo! Du låter som Leo nu xD Tanken Näe Hayato di Angelo xD Och du kallar dig som till farbror P? Om du heter så i efternamn så är du som till Hades eller gift dig med Nico! 3 jan, 2017 16:06 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen