Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The Percy Jackson club

Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club

1 2 3 ... 161 162 163 ... 3568 3569 3570
Användare Inlägg
GinnyHermionePotter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av boknörd_:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av boknörd_:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av boknörd_:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Är det bara jag som ÄLSKAR Anslagstavlan just nu! Det är fullt med Team Leo och andra PJ/HoO/ToA-lappar!!!


SÅ SOM DEN SKA VARA!!! har taggat mig i en lapp XD
Jag kanske borde tagga mig också så folk fattar! LEO IS MINE!!!♥♥♥



STILL ;D
Jag ger ALDRIG upp!!!! Men det gör nog inte di iheller


HE'S MINE SO HANDS OFF!! ♥
LEO IS MINE!!!♥♥♥♥♥♥♥♥!!!
Bara jag får Nico och Alex!!!!!
Fast jag shippar dem så mycket med andra! Väldigt irriterande!

NICO ÄR MIN BRORSA SÅ JAG HOPPAS DU INTE SÅRAR HONOM!!!!!! *Ger dig en hotfullblick*
jag skulle ALDRIG såra Nico!!!!!!
Jag shippar Marthangelo! Men vad säger Will om du tar nico ifrån honom? Kanske det är så att Apollons och Hades barn passar bra tillsammans. Både som vänner och kärleksrelationer!

Ja men då är jag väl bra vänner med er och inte kärleks snacket............
Såklart vi är bra vänner! Och såklart Martha och Nico passar bra ihop! Will och Nico passar också bra ihop, Men ibland blir det för mycket Solangelo!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fa49d2025cdd6850e9574eb6932d3acd6%2Fa8405a162eb555cf-fc%2Fs500x750%2F0a856a56976ad0174b466b40fbd29718a02f0c92.gifv

3 jan, 2017 13:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av boknörd_:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av boknörd_:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av boknörd_:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Är det bara jag som ÄLSKAR Anslagstavlan just nu! Det är fullt med Team Leo och andra PJ/HoO/ToA-lappar!!!


SÅ SOM DEN SKA VARA!!! har taggat mig i en lapp XD
Jag kanske borde tagga mig också så folk fattar! LEO IS MINE!!!♥♥♥



STILL ;D
Jag ger ALDRIG upp!!!! Men det gör nog inte di iheller


HE'S MINE SO HANDS OFF!! ♥
LEO IS MINE!!!♥♥♥♥♥♥♥♥!!!
Bara jag får Nico och Alex!!!!!
Fast jag shippar dem så mycket med andra! Väldigt irriterande!

NICO ÄR MIN BRORSA SÅ JAG HOPPAS DU INTE SÅRAR HONOM!!!!!! *Ger dig en hotfullblick*
jag skulle ALDRIG såra Nico!!!!!!
Jag shippar Marthangelo! Men vad säger Will om du tar nico ifrån honom? Kanske det är så att Apollons och Hades barn passar bra tillsammans. Både som vänner och kärleksrelationer!

Ja men då är jag väl bra vänner med er och inte kärleks snacket............
Såklart vi är bra vänner! Och såklart Martha och Nico passar bra ihop! Will och Nico passar också bra ihop, Men ibland blir det för mycket Solangelo!

Hahah ja men se till så att Solangelo inte hö detta för d blir det.... awkward........

3 jan, 2017 13:07

GinnyHermionePotter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av boknörd_:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av boknörd_:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av boknörd_:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Är det bara jag som ÄLSKAR Anslagstavlan just nu! Det är fullt med Team Leo och andra PJ/HoO/ToA-lappar!!!


SÅ SOM DEN SKA VARA!!! har taggat mig i en lapp XD
Jag kanske borde tagga mig också så folk fattar! LEO IS MINE!!!♥♥♥



STILL ;D
Jag ger ALDRIG upp!!!! Men det gör nog inte di iheller


HE'S MINE SO HANDS OFF!! ♥
LEO IS MINE!!!♥♥♥♥♥♥♥♥!!!
Bara jag får Nico och Alex!!!!!
Fast jag shippar dem så mycket med andra! Väldigt irriterande!

NICO ÄR MIN BRORSA SÅ JAG HOPPAS DU INTE SÅRAR HONOM!!!!!! *Ger dig en hotfullblick*
jag skulle ALDRIG såra Nico!!!!!!
Jag shippar Marthangelo! Men vad säger Will om du tar nico ifrån honom? Kanske det är så att Apollons och Hades barn passar bra tillsammans. Både som vänner och kärleksrelationer!

Ja men då är jag väl bra vänner med er och inte kärleks snacket............
Såklart vi är bra vänner! Och såklart Martha och Nico passar bra ihop! Will och Nico passar också bra ihop, Men ibland blir det för mycket Solangelo!

Hahah ja men se till så att Solangelo inte hö detta för d blir det.... awkward........
"Will! Det är en sak jag vill säga!..."
*15 minuter senare* Millie ligger död utanför stuga 7.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fa49d2025cdd6850e9574eb6932d3acd6%2Fa8405a162eb555cf-fc%2Fs500x750%2F0a856a56976ad0174b466b40fbd29718a02f0c92.gifv

3 jan, 2017 13:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av boknörd_:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av boknörd_:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av boknörd_:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Är det bara jag som ÄLSKAR Anslagstavlan just nu! Det är fullt med Team Leo och andra PJ/HoO/ToA-lappar!!!


SÅ SOM DEN SKA VARA!!! har taggat mig i en lapp XD
Jag kanske borde tagga mig också så folk fattar! LEO IS MINE!!!♥♥♥



STILL ;D
Jag ger ALDRIG upp!!!! Men det gör nog inte di iheller


HE'S MINE SO HANDS OFF!! ♥
LEO IS MINE!!!♥♥♥♥♥♥♥♥!!!
Bara jag får Nico och Alex!!!!!
Fast jag shippar dem så mycket med andra! Väldigt irriterande!

NICO ÄR MIN BRORSA SÅ JAG HOPPAS DU INTE SÅRAR HONOM!!!!!! *Ger dig en hotfullblick*
jag skulle ALDRIG såra Nico!!!!!!
Jag shippar Marthangelo! Men vad säger Will om du tar nico ifrån honom? Kanske det är så att Apollons och Hades barn passar bra tillsammans. Både som vänner och kärleksrelationer!

Ja men då är jag väl bra vänner med er och inte kärleks snacket............
Såklart vi är bra vänner! Och såklart Martha och Nico passar bra ihop! Will och Nico passar också bra ihop, Men ibland blir det för mycket Solangelo!

Hahah ja men se till så att Solangelo inte hö detta för d blir det.... awkward........
"Will! Det är en sak jag vill säga!..."
*15 minuter senare* Millie ligger död utanför stuga 7.

Vad sa du Millue som fick Will döda dig?

3 jan, 2017 15:50

WeasleyHufflepuff
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av boknörd_:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av boknörd_:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av boknörd_:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Är det bara jag som ÄLSKAR Anslagstavlan just nu! Det är fullt med Team Leo och andra PJ/HoO/ToA-lappar!!!


SÅ SOM DEN SKA VARA!!! har taggat mig i en lapp XD
Jag kanske borde tagga mig också så folk fattar! LEO IS MINE!!!♥♥♥



STILL ;D
Jag ger ALDRIG upp!!!! Men det gör nog inte di iheller


HE'S MINE SO HANDS OFF!! ♥
LEO IS MINE!!!♥♥♥♥♥♥♥♥!!!
Bara jag får Nico och Alex!!!!!
Fast jag shippar dem så mycket med andra! Väldigt irriterande!

NICO ÄR MIN BRORSA SÅ JAG HOPPAS DU INTE SÅRAR HONOM!!!!!! *Ger dig en hotfullblick*
jag skulle ALDRIG såra Nico!!!!!!
Jag shippar Marthangelo! Men vad säger Will om du tar nico ifrån honom? Kanske det är så att Apollons och Hades barn passar bra tillsammans. Både som vänner och kärleksrelationer!

Ja men då är jag väl bra vänner med er och inte kärleks snacket............
Såklart vi är bra vänner! Och såklart Martha och Nico passar bra ihop! Will och Nico passar också bra ihop, Men ibland blir det för mycket Solangelo!

Hahah ja men se till så att Solangelo inte hö detta för d blir det.... awkward........
"Will! Det är en sak jag vill säga!..."
*15 minuter senare* Millie ligger död utanför stuga 7.

Vad sa du Millue som fick Will döda dig?

Undrar jag med xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn.fanbyte.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F09%2Fgiphy.gif%3Fx48911

3 jan, 2017 15:57

Hayato
Elev

Avatar


Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av boknörd_:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av boknörd_:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av boknörd_:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Är det bara jag som ÄLSKAR Anslagstavlan just nu! Det är fullt med Team Leo och andra PJ/HoO/ToA-lappar!!!


SÅ SOM DEN SKA VARA!!! har taggat mig i en lapp XD
Jag kanske borde tagga mig också så folk fattar! LEO IS MINE!!!♥♥♥



STILL ;D
Jag ger ALDRIG upp!!!! Men det gör nog inte di iheller


HE'S MINE SO HANDS OFF!! ♥
LEO IS MINE!!!♥♥♥♥♥♥♥♥!!!
Bara jag får Nico och Alex!!!!!
Fast jag shippar dem så mycket med andra! Väldigt irriterande!

NICO ÄR MIN BRORSA SÅ JAG HOPPAS DU INTE SÅRAR HONOM!!!!!! *Ger dig en hotfullblick*
jag skulle ALDRIG såra Nico!!!!!!
Jag shippar Marthangelo! Men vad säger Will om du tar nico ifrån honom? Kanske det är så att Apollons och Hades barn passar bra tillsammans. Både som vänner och kärleksrelationer!

Ja men då är jag väl bra vänner med er och inte kärleks snacket............
Såklart vi är bra vänner! Och såklart Martha och Nico passar bra ihop! Will och Nico passar också bra ihop, Men ibland blir det för mycket Solangelo!

Hahah ja men se till så att Solangelo inte hö detta för d blir det.... awkward........
"Will! Det är en sak jag vill säga!..."
*15 minuter senare* Millie ligger död utanför stuga 7.

Vad sa du Millue som fick Will döda dig?

Undrar jag med xD



Alla brudar älskar Leo!

L https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fsd.keepcalm-o-matic.co.uk%2Fi%2Fkeep-calm-and-ship-caleo--1.png

3 jan, 2017 16:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av Hayato:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av boknörd_:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av boknörd_:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av boknörd_:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Är det bara jag som ÄLSKAR Anslagstavlan just nu! Det är fullt med Team Leo och andra PJ/HoO/ToA-lappar!!!


SÅ SOM DEN SKA VARA!!! har taggat mig i en lapp XD
Jag kanske borde tagga mig också så folk fattar! LEO IS MINE!!!♥♥♥



STILL ;D
Jag ger ALDRIG upp!!!! Men det gör nog inte di iheller


HE'S MINE SO HANDS OFF!! ♥
LEO IS MINE!!!♥♥♥♥♥♥♥♥!!!
Bara jag får Nico och Alex!!!!!
Fast jag shippar dem så mycket med andra! Väldigt irriterande!

NICO ÄR MIN BRORSA SÅ JAG HOPPAS DU INTE SÅRAR HONOM!!!!!! *Ger dig en hotfullblick*
jag skulle ALDRIG såra Nico!!!!!!
Jag shippar Marthangelo! Men vad säger Will om du tar nico ifrån honom? Kanske det är så att Apollons och Hades barn passar bra tillsammans. Både som vänner och kärleksrelationer!

Ja men då är jag väl bra vänner med er och inte kärleks snacket............
Såklart vi är bra vänner! Och såklart Martha och Nico passar bra ihop! Will och Nico passar också bra ihop, Men ibland blir det för mycket Solangelo!

Hahah ja men se till så att Solangelo inte hö detta för d blir det.... awkward........
"Will! Det är en sak jag vill säga!..."
*15 minuter senare* Millie ligger död utanför stuga 7.

Vad sa du Millue som fick Will döda dig?

Undrar jag med xD



Alla brudar älskar Leo!

Du låter som Leo nu xD

3 jan, 2017 16:02

Hayato
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hayato:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av boknörd_:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av boknörd_:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av boknörd_:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Är det bara jag som ÄLSKAR Anslagstavlan just nu! Det är fullt med Team Leo och andra PJ/HoO/ToA-lappar!!!


SÅ SOM DEN SKA VARA!!! har taggat mig i en lapp XD
Jag kanske borde tagga mig också så folk fattar! LEO IS MINE!!!♥♥♥



STILL ;D
Jag ger ALDRIG upp!!!! Men det gör nog inte di iheller


HE'S MINE SO HANDS OFF!! ♥
LEO IS MINE!!!♥♥♥♥♥♥♥♥!!!
Bara jag får Nico och Alex!!!!!
Fast jag shippar dem så mycket med andra! Väldigt irriterande!

NICO ÄR MIN BRORSA SÅ JAG HOPPAS DU INTE SÅRAR HONOM!!!!!! *Ger dig en hotfullblick*
jag skulle ALDRIG såra Nico!!!!!!
Jag shippar Marthangelo! Men vad säger Will om du tar nico ifrån honom? Kanske det är så att Apollons och Hades barn passar bra tillsammans. Både som vänner och kärleksrelationer!

Ja men då är jag väl bra vänner med er och inte kärleks snacket............
Såklart vi är bra vänner! Och såklart Martha och Nico passar bra ihop! Will och Nico passar också bra ihop, Men ibland blir det för mycket Solangelo!

Hahah ja men se till så att Solangelo inte hö detta för d blir det.... awkward........
"Will! Det är en sak jag vill säga!..."
*15 minuter senare* Millie ligger död utanför stuga 7.

Vad sa du Millue som fick Will döda dig?

Undrar jag med xD



Alla brudar älskar Leo!

Du låter som Leo nu xD

Tanken

Näe Hayato di Angelo xD

L https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fsd.keepcalm-o-matic.co.uk%2Fi%2Fkeep-calm-and-ship-caleo--1.png

3 jan, 2017 16:04

WeasleyHufflepuff
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hayato:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av boknörd_:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av boknörd_:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av boknörd_:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Är det bara jag som ÄLSKAR Anslagstavlan just nu! Det är fullt med Team Leo och andra PJ/HoO/ToA-lappar!!!


SÅ SOM DEN SKA VARA!!! har taggat mig i en lapp XD
Jag kanske borde tagga mig också så folk fattar! LEO IS MINE!!!♥♥♥



STILL ;D
Jag ger ALDRIG upp!!!! Men det gör nog inte di iheller


HE'S MINE SO HANDS OFF!! ♥
LEO IS MINE!!!♥♥♥♥♥♥♥♥!!!
Bara jag får Nico och Alex!!!!!
Fast jag shippar dem så mycket med andra! Väldigt irriterande!

NICO ÄR MIN BRORSA SÅ JAG HOPPAS DU INTE SÅRAR HONOM!!!!!! *Ger dig en hotfullblick*
jag skulle ALDRIG såra Nico!!!!!!
Jag shippar Marthangelo! Men vad säger Will om du tar nico ifrån honom? Kanske det är så att Apollons och Hades barn passar bra tillsammans. Både som vänner och kärleksrelationer!

Ja men då är jag väl bra vänner med er och inte kärleks snacket............
Såklart vi är bra vänner! Och såklart Martha och Nico passar bra ihop! Will och Nico passar också bra ihop, Men ibland blir det för mycket Solangelo!

Hahah ja men se till så att Solangelo inte hö detta för d blir det.... awkward........
"Will! Det är en sak jag vill säga!..."
*15 minuter senare* Millie ligger död utanför stuga 7.

Vad sa du Millue som fick Will döda dig?

Undrar jag med xD



Alla brudar älskar Leo!

Du låter som Leo nu xD


Hey hey hey!!! Javisst jag gillar Leo. Men inte på det sättet. Jag ser honom mer som eller lillebror!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn.fanbyte.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F09%2Fgiphy.gif%3Fx48911

3 jan, 2017 16:04

Borttagen

Avatar


Skrivet av Hayato:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hayato:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av boknörd_:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av boknörd_:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av boknörd_:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Är det bara jag som ÄLSKAR Anslagstavlan just nu! Det är fullt med Team Leo och andra PJ/HoO/ToA-lappar!!!


SÅ SOM DEN SKA VARA!!! har taggat mig i en lapp XD
Jag kanske borde tagga mig också så folk fattar! LEO IS MINE!!!♥♥♥



STILL ;D
Jag ger ALDRIG upp!!!! Men det gör nog inte di iheller


HE'S MINE SO HANDS OFF!! ♥
LEO IS MINE!!!♥♥♥♥♥♥♥♥!!!
Bara jag får Nico och Alex!!!!!
Fast jag shippar dem så mycket med andra! Väldigt irriterande!

NICO ÄR MIN BRORSA SÅ JAG HOPPAS DU INTE SÅRAR HONOM!!!!!! *Ger dig en hotfullblick*
jag skulle ALDRIG såra Nico!!!!!!
Jag shippar Marthangelo! Men vad säger Will om du tar nico ifrån honom? Kanske det är så att Apollons och Hades barn passar bra tillsammans. Både som vänner och kärleksrelationer!

Ja men då är jag väl bra vänner med er och inte kärleks snacket............
Såklart vi är bra vänner! Och såklart Martha och Nico passar bra ihop! Will och Nico passar också bra ihop, Men ibland blir det för mycket Solangelo!

Hahah ja men se till så att Solangelo inte hö detta för d blir det.... awkward........
"Will! Det är en sak jag vill säga!..."
*15 minuter senare* Millie ligger död utanför stuga 7.

Vad sa du Millue som fick Will döda dig?

Undrar jag med xD



Alla brudar älskar Leo!

Du låter som Leo nu xD

Tanken

Näe Hayato di Angelo xD

Och du kallar dig som till farbror P?
Om du heter så i efternamn så är du som till Hades eller gift dig med Nico!

3 jan, 2017 16:06

1 2 3 ... 161 162 163 ... 3568 3569 3570

Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club

Du får inte svara på den här tråden.