D.A
Forum > Off Topic > Klubbar > D.A
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alicha black
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: LYSTRING! Byter nu användare, men jag skriver här när jag är tillbaks jag vill också byta användare D: vill inte att folk ska tro att jag är en ravenclaw D-: Du är väll en Slytherin ellerhur?
8 okt, 2015 20:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alicha black: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: LYSTRING! Byter nu användare, men jag skriver här när jag är tillbaks jag vill också byta användare D: vill inte att folk ska tro att jag är en ravenclaw D-: Du är väll en Slytherin ellerhur? yesbox. men alltså ravenclaws är skitcoola men jag är en slytherin så vill inte att någon ska tro något annat. 8 okt, 2015 20:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Sorrymarina granger- jag heter Reverus, inte severus så ändra det 8 okt, 2015 20:44 |
|
Alicha black
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alicha black: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: LYSTRING! Byter nu användare, men jag skriver här när jag är tillbaks jag vill också byta användare D: vill inte att folk ska tro att jag är en ravenclaw D-: Du är väll en Slytherin ellerhur? yesbox. men alltså ravenclaws är skitcoola men jag är en slytherin så vill inte att någon ska tro något annat. Fattar precis!
8 okt, 2015 20:44 |
|
Borttagen
|
har någon här snapchat?? (har frågat detta förut men, that's a secret.)
8 okt, 2015 20:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: har någon här snapchat?? (har frågat detta förut men, that's a secret.) Jaaaaa, adda embla.sahara 8 okt, 2015 20:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: har någon här snapchat?? (har frågat detta förut men, that's a secret.) Jaaaaa, adda embla.sahara ska bli! 8 okt, 2015 20:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: har någon här snapchat?? (har frågat detta förut men, that's a secret.) Nope, har inte fattat vad man gör XD 8 okt, 2015 21:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: har någon här snapchat?? (har frågat detta förut men, that's a secret.) Nope, har inte fattat vad man gör XD skaffa det också då! men man blir typ vän med folk och så kan man skicka bilder till folk som de kan se i max 10 sekunder. sen kan du också lägga ut bilder på my story. då kan alla som har addat dig se den bilden i 24 timmar. sen försvinner de från jordens yta. 8 okt, 2015 21:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: har någon här snapchat?? (har frågat detta förut men, that's a secret.) Nope, har inte fattat vad man gör XD skaffa det också då! men man blir typ vän med folk och så kan man skicka bilder till folk som de kan se i max 10 sekunder. sen kan du också lägga ut bilder på my story. då kan alla som har addat dig se den bilden i 24 timmar. sen försvinner de från jordens yta. Haha det låter... Kul... Ska kolla 8 okt, 2015 21:04 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen