Prs(Elinthemagicalwitch)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs(Elinthemagicalwitch)
|
Borttagen
|
(Prinsessa?)
Jag ler tillbaka.
"Jag vet inte, kanske rummet?" Frågar jag.
21 apr, 2014 23:53
|
|
Borttagen
|
( HAHAHA Jaa)
Jag fortsatte äta samtidigt som jag tittade på Vanessa.
21 apr, 2014 23:55
|
|
Borttagen
|
(När?)
"Det funkar bra för mig!" Säger Alex glatt. Jag tar hans hand och sen går vi mot rummet
22 apr, 2014 00:01
|
|
Borttagen
|
( all the time)
Vanessa log och såg på mig.
22 apr, 2014 00:02
|
|
Borttagen
|
(Tex?)
Vi är slutligen framme och går in, precis som jag trodde så var det en massa värmeljus och kuddar överallt
22 apr, 2014 00:05
|
|
Borttagen
|
( kupén)
Snart hade vi ätit upp.
" vad ska du göra nu?, sa jag
" Jag vet inte.., sa Vanessa
22 apr, 2014 00:07
|
|
Borttagen
|
(Vad hände?)
Jag önskar att ingen annan ska kunna komma in hit utan min tillåtelse. Självklart funkar det för snart märker jag att någon annan försöker komma in hit.
22 apr, 2014 00:13
|
|
Borttagen
|
( läääs)
" vill du följa med mig ut?, sa jag
" Gärna!, sa Vanessa.
22 apr, 2014 00:14
|
|
Borttagen
|
(Jag vet vad som hände)
"Vill du se på en film?" Frågar jag.
"Gärna, vilken?" Säger Alex.
"Vi kan se vad som spelas och vi ser på det?" Alex nickar till svar och jag säger åt filmen att starta, det visar sig vara en av Harry Potter-filmerna.
22 apr, 2014 00:22
|
|
Borttagen
|
( ok)
Jag ler och tar tag i Vanessas hand. Vi gick ut ur stora salen och bort mot utgången. Den varma solen möter oss när jag öppnar dörren.
22 apr, 2014 00:24
|
Du får inte svara på den här tråden.