Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
-Juni-
Jag grimaserade av smärta när han drog i min axel på nytt.
20 okt, 2013 18:54
|
|
Borttagen
|
"Du kan släppa henne nu"
Muttrade jag till Hector.
20 okt, 2013 18:54
|
|
Borttagen
|
Jag kände hur jag släpptes och jag gnuggade mina domnade armar till liv igen.
20 okt, 2013 18:57
|
|
Borttagen
|
Jag tittade ner i marken igen.
20 okt, 2013 18:58
|
|
Borttagen
|
Jag såg kyligt på killen som hållit i mig och slog till honom rakt i magen.
20 okt, 2013 18:59
|
|
Borttagen
|
"Juni..."
Mumlade jag och slöt upp vid hennes sida och tog tag i hennes handled.
20 okt, 2013 19:01
|
|
Borttagen
|
-Wee-
Jag mådde illa av att se dem tillsammans.
Så eftersom ingen tittade på mig så försvann jag in i skogen.
20 okt, 2013 19:04
|
|
Borttagen
|
20 okt, 2013 19:06
|
|
Borttagen
|
-Juni-
Jag vände mig mot honom.
"Så vem väljer du?" frågade jag slutligen.
20 okt, 2013 19:06
|
|
Borttagen
|
Jag släppte hennes handled med plågade ögon. Det gick inte att välja.
20 okt, 2013 19:08
|
Du får inte svara på den här tråden.