Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Dagens "antingen-eller" :P

Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P

1 2 3 ... 161 162 163 ... 805 806 807
Användare Inlägg
SiriusBlack:)
Elev

Avatar

+1


LUIGI

R.I.P Dobby:(

5 okt, 2012 15:32

Lunah~
Elev

Avatar


Mario c:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m828n5COHH1r0wad0.gif

6 okt, 2012 07:55

Borttagen

Avatar


Ladusvalan Kanske dags för ny fråga i den här tråden?

6 okt, 2012 09:21

Ladusvalan
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Ladusvalan Kanske dags för ny fråga i den här tråden?


Jag har tyvärr uppehåll i denna tråd, eftersom jag har haft jättemycket att göra både i skolan och i och med att jag varit på kurs.

Jag återkommer när jag får tid, och hoppas att ni orkar vänta tills dess.

7 okt, 2012 19:22

Borttagen

Avatar

+1


Vi väntar

7 okt, 2012 19:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ladusvalan:
Skrivet av Borttagen:
Ladusvalan Kanske dags för ny fråga i den här tråden?


Jag har tyvärr uppehåll i denna tråd, eftersom jag har haft jättemycket att göra både i skolan och i och med att jag varit på kurs.

Jag återkommer när jag får tid, och hoppas att ni orkar vänta tills dess.

Okej då vet vi Såklart vi väntar

8 okt, 2012 12:25

amanda1104
Elev

Avatar


Såklart att vi väntar

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

8 okt, 2012 15:46

Ladusvalan
Elev

Avatar


Nu så ... Jag hoppas ni kan ursäkta uppehållet! Dock vill jag varna om att det kan inte blir riktigt en fråga varje dag, under denna period (då jag har rätt mycket att göra).

I den senaste frågan tänker jag välja Luigi! Dels eftersom han är så otroligt söt (och grön - min favoritfärg) och känns mer mänsklig än Mario, i och med att han är lite rädd av sig. Han känns mer jordnära! Min absoluta Nintendo-favorit är Yoshi, men Luigi kommer nog i andra hand. Han är min systers favorit, så jag gillar honom extra mycket eftersom han påminner mig om syrran.

Reslutatet på den frågan blev: 16-14 till Luigi!

OBS! Nu kommer det snart en ny fråga i första inlägget. Håll till godo!

10 okt, 2012 19:56

Borttagen

Avatar


Erik och Mackan, för att det är bara dem jag känner till XD

10 okt, 2012 21:17

Borttagen

Avatar


Erik och Mackan för att dom är dumma i huvudet... Nej, men Filip och Fredrik känns bara töntigt... Hehe...

10 okt, 2012 21:29

1 2 3 ... 161 162 163 ... 805 806 807

Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P

Du får inte svara på den här tråden.