Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
SiriusBlack:)
Elev |
LUIGI
R.I.P Dobby:( 5 okt, 2012 15:32 |
|
Lunah~
Elev |
6 okt, 2012 07:55 |
|
Borttagen
|
Ladusvalan Kanske dags för ny fråga i den här tråden?
6 okt, 2012 09:21 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag har tyvärr uppehåll i denna tråd, eftersom jag har haft jättemycket att göra både i skolan och i och med att jag varit på kurs. Jag återkommer när jag får tid, och hoppas att ni orkar vänta tills dess. 7 okt, 2012 19:22 |
|
Borttagen
|
Vi väntar
7 okt, 2012 19:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ladusvalan: Jag har tyvärr uppehåll i denna tråd, eftersom jag har haft jättemycket att göra både i skolan och i och med att jag varit på kurs. Jag återkommer när jag får tid, och hoppas att ni orkar vänta tills dess. Okej då vet vi 8 okt, 2012 12:25 |
|
amanda1104
Elev |
Såklart att vi väntar
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 8 okt, 2012 15:46 |
|
Ladusvalan
Elev |
Nu så ... Jag hoppas ni kan ursäkta uppehållet!
I den senaste frågan tänker jag välja Luigi! Dels eftersom han är så otroligt söt (och grön - min favoritfärg) och känns mer mänsklig än Mario, i och med att han är lite rädd av sig. Han känns mer jordnära! Reslutatet på den frågan blev: 16-14 till Luigi! OBS! Nu kommer det snart en ny fråga i första inlägget. Håll till godo! 10 okt, 2012 19:56 |
|
Borttagen
|
Erik och Mackan, för att det är bara dem jag känner till XD
10 okt, 2012 21:17 |
|
Borttagen
|
Erik och Mackan för att dom är dumma i huvudet... Nej, men Filip och Fredrik känns bara töntigt... Hehe...
10 okt, 2012 21:29 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen