Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16185 16186 16187 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
Hapo
Elev

Avatar

+2


Detta kan tyckas vara en jättekonstig sak att skriva, och det är det nog också eftersom jag över huvud taget inte känner denna person, men jag tycker bara att hon är cool.
Hur som helst, det jag ville få ut av denna lilla text var att Ginny00 är enligt mig den enda här på Mugglis som kan få sina hjärtan att verkligen se fina ut, se ut som om hon verkligen menar det.
Jag vet inte ens hur det är möjligt men jag tycker i alla fall så. Är det någon som förstår och håller med, haha?

11 apr, 2014 23:12

Ginny00
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Hapo:
Detta kan tyckas vara en jättekonstig sak att skriva, och det är det nog också eftersom jag över huvud taget inte känner denna person, men jag tycker bara att hon är cool.
Hur som helst, det jag ville få ut av denna lilla text var att Ginny00 är enligt mig den enda här på Mugglis som kan få sina hjärtan att verkligen se fina ut, se ut som om hon verkligen menar det.
Jag vet inte ens hur det är möjligt men jag tycker i alla fall så. Är det någon som förstår och håller med, haha?

Alltså.. ♥ (titta där dök det ju upp ett)
Såhär glad har jag nog inte blivit för en komplimang på ett bra tag! Vad söt du är, nu blev jag ju jätteglad ju - det var den charmigaste komplimang jag fått på länge :'D
Det är alltid så himla roligt att få lite mer udda komplimanger, de är lättare att ta till sig!

Du är supersöt och verkar vara en otroligt fin människa, keep going girl!

11 apr, 2014 23:21

Borttagen

Avatar


Lyssnar på min Ipod och är kissnödig

11 apr, 2014 23:25

Hapo
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Hapo:
Detta kan tyckas vara en jättekonstig sak att skriva, och det är det nog också eftersom jag över huvud taget inte känner denna person, men jag tycker bara att hon är cool.
Hur som helst, det jag ville få ut av denna lilla text var att Ginny00 är enligt mig den enda här på Mugglis som kan få sina hjärtan att verkligen se fina ut, se ut som om hon verkligen menar det.
Jag vet inte ens hur det är möjligt men jag tycker i alla fall så. Är det någon som förstår och håller med, haha?

Alltså.. ♥ (titta där dök det ju upp ett)
Såhär glad har jag nog inte blivit för en komplimang på ett bra tag! Vad söt du är, nu blev jag ju jätteglad ju - det var den charmigaste komplimang jag fått på länge :'D
Det är alltid så himla roligt att få lite mer udda komplimanger, de är lättare att ta till sig!

Du är supersöt och verkar vara en otroligt fin människa, keep going girl!

Aaw, nu blir ju jag också jätteglad ^^
Det ligger bara något så genuint över dina hjärtan, vet inte hur jag ska förklara..
Det där sista du skrev kan jag inte annat en tacka och buga för, och önska dig detsamma! =)

11 apr, 2014 23:25

Hedwig96
Elev

Avatar


När jag tittade på Voice of Finland spelade min lillebror Snape här och samlade ca 20 galleoner åt mej tihi

11 apr, 2014 23:45

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
VI Ä I FIIIIIIINAAAAL! KÄNS SÅ BRAAAAAAA!!!! FBK ♥


FBK mot Skelefteå,
hej och hå hur ska det gå?
Detta är min hejaramsa,
nu ska jag lägga mig och inte tramsa.
Men jag hoppas grabbarna har skridskor på,
annars får de gå på tå.


"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

11 apr, 2014 23:57

Borttagen

Avatar


Känns så himla bra att vi är i final! FBK forever and ever ♥

11 apr, 2014 23:57

Borttagen

Avatar


Lyssnar på Harry Potter And The Philosopher's Stone

11 apr, 2014 23:59

Solkatten
Elev

Avatar


Har fått 5 galleoner utan att ha gjort något. xD Wtf. Vart kom de ifrån?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

12 apr, 2014 00:02

Borttagen

Avatar


Det förstfödda barnet är nästan alltid försenat.

12 apr, 2014 00:19

1 2 3 ... 16185 16186 16187 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.