Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16183 16184 16185 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
Obliviate_
Elev

Avatar


MEN!

Är en stor harry potter utställning i Norrköping i sommar. Och jag vill gå, i really do. Bor fan en halvtimme därifrån men jag känner ingen o gå med. Bläää!

11 apr, 2014 21:23

Syrup
Elev

Avatar


Ååh Gud, han är så himla gullig! Först sitter han (person 1) hur länge som helst med att göra en snygg autograf åt "honom" (person 2), smyger in den i person 2s rum och sedan när person 1 får reda på att person 2 redan har fått hjälp av en annan och vill gärna visa autografen för person 1 så fnyser denne bara och säger att han inte bryr sig om något så fånigt som person 2s autograf x) Den svartsjukan alltså! xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FLYIXQRf.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Ff5d0fd6b3e3d89fdee3c1fff5d70625a%2Ftumblr_inline_miw9jpIEaZ1qz4rgp.gif

11 apr, 2014 21:28

Solkatten
Elev

Avatar


Jag tyckte inte alls om Ukrainas bidrag i Eurovision först men nu är det en av mina favoriter. Och musikvideon är awesome. :3

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

11 apr, 2014 22:10

Borttagen

Avatar


Går igenom mina bevakade trådar

11 apr, 2014 22:18

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Går igenom mina bevakade trådar

Det märks...

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

11 apr, 2014 22:19

Borttagen

Avatar


Felix nämnde Harry Potter. Omg

11 apr, 2014 22:19

Ginny00
Elev

Avatar


Satt och pluggade typ en halvtimme på en fredagkväll, woop woop vad duktig jag är Men nu är jag klar också

11 apr, 2014 22:26

Syrup
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Satt och pluggade typ en halvtimme på en fredagkväll, woop woop vad duktig jag är Men nu är jag klar också


Vilka/vilket ämne(n) är det som du har pluggat då? ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FLYIXQRf.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Ff5d0fd6b3e3d89fdee3c1fff5d70625a%2Ftumblr_inline_miw9jpIEaZ1qz4rgp.gif

11 apr, 2014 22:30

Frivolt
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Ginny00:
Satt och pluggade typ en halvtimme på en fredagkväll, woop woop vad duktig jag är Men nu är jag klar också



Välkommen till universitet senare då du kan ha tenta en lördag, DÅ kommer du längta tillbaka till den tiden då du bara behövde plugga en halvtimme på fredagskvällen

11 apr, 2014 22:33

Borttagen

Avatar

+1


Hahaha, min älskade vovve verkar ha somnat med bakdelen uppe i fåtöljen och framdelen på golvet. Han är så underbar. C:

11 apr, 2014 22:36

1 2 3 ... 16183 16184 16185 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.