@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
MEN!
Är en stor harry potter utställning i Norrköping i sommar. Och jag vill gå, i really do. Bor fan en halvtimme därifrån men jag känner ingen o gå med. Bläää! 11 apr, 2014 21:23 |
|
Syrup
Elev |
Ååh Gud, han är så himla gullig! Först sitter han (person 1) hur länge som helst med att göra en snygg autograf åt "honom" (person 2), smyger in den i person 2s rum och sedan när person 1 får reda på att person 2 redan har fått hjälp av en annan och vill gärna visa autografen för person 1 så fnyser denne bara och säger att han inte bryr sig om något så fånigt som person 2s autograf x) Den svartsjukan alltså! xD
11 apr, 2014 21:28 |
|
Solkatten
Elev |
Jag tyckte inte alls om Ukrainas bidrag i Eurovision först men nu är det en av mina favoriter. Och musikvideon är awesome. :3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 apr, 2014 22:10 |
|
Borttagen
|
Går igenom mina bevakade trådar
11 apr, 2014 22:18 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Går igenom mina bevakade trådar Det märks... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 apr, 2014 22:19 |
|
Borttagen
|
Felix nämnde Harry Potter. Omg
11 apr, 2014 22:19 |
|
Ginny00
Elev |
Satt och pluggade typ en halvtimme på en fredagkväll, woop woop vad duktig jag är
11 apr, 2014 22:26 |
|
Syrup
Elev |
Skrivet av Ginny00: Satt och pluggade typ en halvtimme på en fredagkväll, woop woop vad duktig jag är Vilka/vilket ämne(n) är det som du har pluggat då? ^^
11 apr, 2014 22:30 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Ginny00: Satt och pluggade typ en halvtimme på en fredagkväll, woop woop vad duktig jag är Välkommen till universitet senare då du kan ha tenta en lördag, DÅ kommer du längta tillbaka till den tiden då du bara behövde plugga en halvtimme på fredagskvällen 11 apr, 2014 22:33 |
|
Borttagen
|
Hahaha, min älskade vovve verkar ha somnat med bakdelen uppe i fåtöljen och framdelen på golvet. Han är så underbar. C:
11 apr, 2014 22:36 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen