vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
gustava
Elev |
Dricker te ♥
-G 16 jan, 2013 15:41 |
|
Borttagen
|
Tänker på hur mycket jag egentligen hatar språk.
16 jan, 2013 19:03 |
|
Borttagen
|
Försöker välja vilket språk jag ska skriva min THG fanfic och lyssnar på min favoritlåt ♥http://youtu.be/tndXyct3eJg
16 jan, 2013 19:04 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Lyssnar med spänning på Sveriges Mästerkock
16 jan, 2013 20:25 |
|
Ginny00
Elev |
Lyssnar på Don't rain on my parade.
16 jan, 2013 20:43 |
|
Flismos
Elev |
kollar på youtube videos och kikar med en kompis
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 16 jan, 2013 20:51 |
|
Borttagen
|
Sitter på skolan med kompisarna
17 jan, 2013 11:58 |
|
themarauder
Lärare |
Har precis kommit hem och är sjuk. Ligger i sängen under täcket, med min pojkväns tjocktröja (Sov hos honom i natt) och ska se på Sabrina (the teenage witch). Smälter gårdagen =D Var och såg opera!
=) - just like themarauder 17 jan, 2013 12:29 |
|
melle-hjrta
Elev |
Tittar på tv och är på mugglis, men borde egentligen göra läxor
17 jan, 2013 18:01 |
|
Borttagen
|
Lyssnar på AC/Dc och har roligt
17 jan, 2013 19:29 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen