Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Terrakowski
Elev |
Herregud att jag missade den Mvh 6 jan, 2013 01:03 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av themarauder: JA THE HOBBIT ♥ ♥Hittills är den helt okej =D MEN jag tycker att Hobbitfilmen var riktigt grym. Vart är du, i two towers??, den kanske inte är lika bra om man inte har sett 1:an först!! 6 jan, 2013 01:05 |
|
Borttagen
|
Hatar att se Sagan om Ringen på tv, när de alltid kör de klippa versionerna.. Man missar ju en fjärdedel nästan!
6 jan, 2013 01:05 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Terrakowski: Herregud att jag missade den Mvh Jag missade också =D men råkade (hehe) köpa alla på blueray innan idag...Billigtbilligt.. =) - just like themarauder 6 jan, 2013 01:05 |
|
Terrakowski
Elev |
Finns det folk som inte sett hela Lotr?
Edit: themarauderVart köpte du dem? Mvh Terra 6 jan, 2013 01:06 |
|
themarauder
Lärare |
Terrakowski: 49 kr st på hemmakväll!! =) BRA pris tycker jag.
viktor: Just nu så är det typ tio minuter efter att Gandalf "knuffar" undan Saruman ur han kungen! =) - just like themarauder 6 jan, 2013 01:09 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av themarauder: okTerrakowski: 49 kr st på hemmakväll!! =) BRA pris tycker jag. viktor: Just nu så är det typ tio minuter efter att Gandalf "knuffar" undan Saruman ur han kungen! 6 jan, 2013 01:10 |
|
Terrakowski
Elev |
Skrivet av themarauder: Terrakowski: 49 kr st på hemmakväll!! =) BRA pris tycker jag. viktor: Just nu så är det typ tio minuter efter att Gandalf "knuffar" undan Saruman ur han kungen! Tackar! 6 jan, 2013 01:13 |
|
themarauder
Lärare |
Terrakowski: Hemmakvälls mellandagsrea är alltid bra!! =D Säljer hur många serier som helst för 99kr/säsongen etc.
=) - just like themarauder 6 jan, 2013 01:14 |
|
Terrakowski
Elev |
Skrivet av themarauder: Terrakowski: Hemmakvälls mellandagsrea är alltid bra!! =D Säljer hur många serier som helst för 99kr/säsongen etc. Köpte The pacific och Band Of Brothers för 400, känns som ett riktigt bra pris när de båda annars går på över 900kr. Dock på CDON.com Ska genast kolla igenom =) Synd att man är lite av en pirat, dras lite för att köpa det jag kan se här och nu ^^ Mvh 6 jan, 2013 01:18 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen