Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
^_^ Jag planerar en fotosession imorgon!! Annars sitter jag o lyssnar på musik och jaa..gör int så mkt mer xD själv då? 5 jan, 2013 23:16 |
|
Obliviate_
Elev |
Frivolt Ska du vara modell eller fotograf? :o
Jag typ.. datoriserar. Chattar på skype och typ sneglar på tv.. 5 jan, 2013 23:17 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Frivolt Ska du vara modell eller fotograf? :o Jag typ.. datoriserar. Chattar på skype och typ sneglar på tv.. Jag ska vara modell ooh, okeej! 5 jan, 2013 23:19 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Obliviate_: Frivolt Ska du vara modell eller fotograf? :o Jag typ.. datoriserar. Chattar på skype och typ sneglar på tv.. Jag ska vara modell ooh, okeej! Nice Arn: Tempelriddaren. Fast har sett den typ.. flera ggr så.. ser mest för att killen ville se. 5 jan, 2013 23:24 |
|
Frivolt
Elev |
Obliviate_ Jaa, det hoppas jag med
Ååh, okeej! Den har jag nog aldrig sett tror jag :] hiihi!!! Men men 5 jan, 2013 23:25 |
|
Solkatten
Elev |
Tur att den här tråden inte spökar i alla fall.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 jan, 2013 00:53 |
|
themarauder
Lärare |
6 jan, 2013 00:55 |
|
viktor
Elev |
6 jan, 2013 00:55 |
|
Borttagen
|
Godnatt, kära mugglisar C:
6 jan, 2013 00:56 |
|
themarauder
Lärare |
Hittills är den helt okej =D MEN jag tycker att Hobbitfilmen var riktigt grym. =) - just like themarauder 6 jan, 2013 01:02 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen