Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
29 nov, 2011 14:30 |
|
Borttagen
|
29 nov, 2011 14:45 |
|
nilla10
Elev |
här kommer kapitel 22, jag vill ju inte få dementorer efter mig.
------------------------------------------------------------ Kapitel 22: Striden del 2: SIMONS PERSPEKTIV: Jag försökte resa mig upp, när jag väl stod upp började rummet snurra, jag vinglade till, men Sanna tog tag i mig, hinrade mig från att falla ner på golvet. Jag såg mig omkring, två suddiga figurer for om kring, det såg ut som en väldigt snapp dans, jag kisade för att se närmare, men såg inte ett dugg skarpare. "Vad?" undrade jag pekade på dom som dansade. "åh, det är Sianna och Vladmir. Dom slåss, tror jag" Svarade Sanna, hon ryste och försökte baxa ut mig ur huset medans jag försökte smälta det hon sagt. SANNAS PERSPEKTIV: Jag Hjälpte ut Simon ur huset, men innan jag nådde dörren, försvann plötsligt Simon, jag sökte med blicken runt i huset och fick syn på det som inte borde ha hänt... Spoiler: Tryck här för att visa! hej hej! :) 29 nov, 2011 15:42 |
|
Borttagen
|
29 nov, 2011 15:57 |
|
Borttagen
|
29 nov, 2011 16:14 |
|
EMELESEL
Elev |
8ba27074
29 nov, 2011 16:14 |
|
Fang
Elev |
Spamma inte, det vill säga skriv inte reklam eller inlägg med en massa osammanhängande tecken. Att till exempel berätta att man har en hemsida är helt okej, om man beskriver lite om vad det handlar om och inte bara skriver adressen.
29 nov, 2011 16:15 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Fang: Spamma inte, det vill säga skriv inte reklam eller inlägg med en massa osammanhängande tecken. Att till exempel berätta att man har en hemsida är helt okej, om man beskriver lite om vad det handlar om och inte bara skriver adressen. Eh..ursäkta? Jag hade det i mitt ctr+v, det är ett gammalt lösenord. 29 nov, 2011 16:16 |
|
nilla10
Elev |
Skrivet av Fang: Spamma inte, det vill säga skriv inte reklam eller inlägg med en massa osammanhängande tecken. Att till exempel berätta att man har en hemsida är helt okej, om man beskriver lite om vad det handlar om och inte bara skriver adressen. hallå! på denna tråd så ska man klistra in vad man har på " Ctrl + V"! hej hej! :) 29 nov, 2011 16:17 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av nilla10: Skrivet av Fang: Spamma inte, det vill säga skriv inte reklam eller inlägg med en massa osammanhängande tecken. Att till exempel berätta att man har en hemsida är helt okej, om man beskriver lite om vad det handlar om och inte bara skriver adressen. hallå! på denna tråd så ska man klistra in vad man har på " Ctrl + V"! Exakt! Jag kanske hade det Fang. Fast o andra sidan så kanske han inte fattade det... 29 nov, 2011 16:19 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen