Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Jag är ledsen Pillow, men denna är bara heartbreaking: http://www.youtube.com/watch?v=LPjatX9pqxQ&feature=related OMG SLUTA DÖDA MIG!! Förlåt :c Det gör inget ♥ ![]()
3 nov, 2011 22:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag är ledsen Pillow, men denna är bara heartbreaking: http://www.youtube.com/watch?v=LPjatX9pqxQ&feature=related Are you trying to kill me, woman? Jag drunknar snart i mina egna tårar... 3 nov, 2011 22:34 |
|
Borttagen
|
Der bästa med dom är att en av dom dör
3 nov, 2011 22:37 |
|
Borttagen
|
haha jag insåg för en stund sen att jag missat Lavendrs död för att jag var så orolig inför Freds döds scen.. haha fail på mej xd
Allebasi_reserv det där var onödigt att skriva i tråden! 3 nov, 2011 22:37
Detta inlägg ändrades senast 2011-11- 3 kl. 22:38
|
|
si_tonks
Elev |
Gud såg inte sista delen av klippet...Bara jag som tycker att mugglis har allt för glada smileysar (stavn)
MoonChiild: mer fail på mig, trodde det var Colin, jag tittade inte heller särskilt noga första gången. Jag fattar inte hur dem kunde Visa Fred, Tonks och Lupis i nästa samma ögonblick, fattar dem inte att alla hinner dö innan slutet då? ![]()
3 nov, 2011 22:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: Gud såg inte sista delen av klippet...Bara jag som tycker att mugglis har allt för glada smileysar (stavn) MoonChiild: mer fail på mig, trodde det var Colin, jag tittade inte heller särskilt noga första gången. Jag fattar inte hur dem kunde Visa Fred, Tonks och Lupis i nästa samma ögonblick, fattar dem inte att alla hinner dö innan slutet då? huuhu eller hur.. allt kom på samma gång 3 nov, 2011 22:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Der bästa med dom är att en av dom dör Jag måste bara säga att jag är SÅ emot dig för att du skrev så. Har du ingen medkänsla eller? 3 nov, 2011 22:42 |
|
Borttagen
|
3 nov, 2011 23:17 |
|
si_tonks
Elev |
I KNOW!! Tänk om James och Oliver skulle komma på en mugglisträff, helt oväntat och sedan börja le, det skulle ju döda varenda en ![]()
3 nov, 2011 23:24 |
|
adliitam
Elev |
Skrivet av si_tonks: I KNOW!! Tänk om James och Oliver skulle komma på en mugglisträff, helt oväntat och sedan börja le, det skulle ju döda varenda en this!!!!! ![]() ![]()
3 nov, 2011 23:28 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen