The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Jag sover igenom halva dagarna....
Tänk om jag är barn till Hypno??? NEJ. Jag menar det passar inte på mig...
3 jan, 2017 11:46 |
|
boknörd_
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av boknörd_: Jag ger ALDRIG upp!!!! Men det gör nog inte di iheller Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av boknörd_: Jag kanske borde tagga mig också så folk fattar! LEO IS MINE!!!♥♥♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Är det bara jag som ÄLSKAR Anslagstavlan just nu! Det är fullt med Team Leo och andra PJ/HoO/ToA-lappar!!! SÅ SOM DEN SKA VARA!!! STILL ;D HE'S MINE SO HANDS OFF!! ♥
3 jan, 2017 11:46 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av boknörd_: LEO IS MINE!!!♥♥♥♥♥♥♥♥!!!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av boknörd_: Jag ger ALDRIG upp!!!! Men det gör nog inte di iheller Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av boknörd_: Jag kanske borde tagga mig också så folk fattar! LEO IS MINE!!!♥♥♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Är det bara jag som ÄLSKAR Anslagstavlan just nu! Det är fullt med Team Leo och andra PJ/HoO/ToA-lappar!!! SÅ SOM DEN SKA VARA!!! STILL ;D HE'S MINE SO HANDS OFF!! ♥ 3 jan, 2017 11:58 |
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Bara jag får Nico och Alex!!!!!Skrivet av boknörd_: LEO IS MINE!!!♥♥♥♥♥♥♥♥!!! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av boknörd_: Jag ger ALDRIG upp!!!! Men det gör nog inte di iheller Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av boknörd_: Jag kanske borde tagga mig också så folk fattar! LEO IS MINE!!!♥♥♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Är det bara jag som ÄLSKAR Anslagstavlan just nu! Det är fullt med Team Leo och andra PJ/HoO/ToA-lappar!!! SÅ SOM DEN SKA VARA!!! STILL ;D HE'S MINE SO HANDS OFF!! ♥ Fast jag shippar dem så mycket med andra! Väldigt irriterande! ![]()
3 jan, 2017 12:08 |
|
boknörd_
Elev |
Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Bara jag får Nico och Alex!!!!!Skrivet av boknörd_: LEO IS MINE!!!♥♥♥♥♥♥♥♥!!! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av boknörd_: Jag ger ALDRIG upp!!!! Men det gör nog inte di iheller Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av boknörd_: Jag kanske borde tagga mig också så folk fattar! LEO IS MINE!!!♥♥♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Är det bara jag som ÄLSKAR Anslagstavlan just nu! Det är fullt med Team Leo och andra PJ/HoO/ToA-lappar!!! SÅ SOM DEN SKA VARA!!! STILL ;D HE'S MINE SO HANDS OFF!! ♥ Fast jag shippar dem så mycket med andra! Väldigt irriterande! LEO IS MY PRECIOUS!!! ♥♥♥♥♥
3 jan, 2017 12:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Bara jag får Nico och Alex!!!!!Skrivet av boknörd_: LEO IS MINE!!!♥♥♥♥♥♥♥♥!!! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av boknörd_: Jag ger ALDRIG upp!!!! Men det gör nog inte di iheller Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av boknörd_: Jag kanske borde tagga mig också så folk fattar! LEO IS MINE!!!♥♥♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Är det bara jag som ÄLSKAR Anslagstavlan just nu! Det är fullt med Team Leo och andra PJ/HoO/ToA-lappar!!! SÅ SOM DEN SKA VARA!!! STILL ;D HE'S MINE SO HANDS OFF!! ♥ Fast jag shippar dem så mycket med andra! Väldigt irriterande! NICO ÄR MIN BRORSA SÅ JAG HOPPAS DU INTE SÅRAR HONOM!!!!!! *Ger dig en hotfullblick* 3 jan, 2017 12:20 |
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag skulle ALDRIG såra Nico!!!!!!Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Bara jag får Nico och Alex!!!!!Skrivet av boknörd_: LEO IS MINE!!!♥♥♥♥♥♥♥♥!!! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av boknörd_: Jag ger ALDRIG upp!!!! Men det gör nog inte di iheller Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av boknörd_: Jag kanske borde tagga mig också så folk fattar! LEO IS MINE!!!♥♥♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Är det bara jag som ÄLSKAR Anslagstavlan just nu! Det är fullt med Team Leo och andra PJ/HoO/ToA-lappar!!! SÅ SOM DEN SKA VARA!!! STILL ;D HE'S MINE SO HANDS OFF!! ♥ Fast jag shippar dem så mycket med andra! Väldigt irriterande! NICO ÄR MIN BRORSA SÅ JAG HOPPAS DU INTE SÅRAR HONOM!!!!!! *Ger dig en hotfullblick* ![]()
3 jan, 2017 12:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av Borttagen: jag skulle ALDRIG såra Nico!!!!!! Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Bara jag får Nico och Alex!!!!!Skrivet av boknörd_: LEO IS MINE!!!♥♥♥♥♥♥♥♥!!! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av boknörd_: Jag ger ALDRIG upp!!!! Men det gör nog inte di iheller Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av boknörd_: Jag kanske borde tagga mig också så folk fattar! LEO IS MINE!!!♥♥♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Är det bara jag som ÄLSKAR Anslagstavlan just nu! Det är fullt med Team Leo och andra PJ/HoO/ToA-lappar!!! SÅ SOM DEN SKA VARA!!! STILL ;D HE'S MINE SO HANDS OFF!! ♥ Fast jag shippar dem så mycket med andra! Väldigt irriterande! NICO ÄR MIN BRORSA SÅ JAG HOPPAS DU INTE SÅRAR HONOM!!!!!! *Ger dig en hotfullblick* Good då kommer vi komma bra överense 3 jan, 2017 12:37 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Belluna tonks: Jag shippar Marthangelo! Men vad säger Will om du tar nico ifrån honom? Kanske det är så att Apollons och Hades barn passar bra tillsammans. Både som vänner och kärleksrelationer!Skrivet av Borttagen: jag skulle ALDRIG såra Nico!!!!!! Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Bara jag får Nico och Alex!!!!!Skrivet av boknörd_: LEO IS MINE!!!♥♥♥♥♥♥♥♥!!! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av boknörd_: Jag ger ALDRIG upp!!!! Men det gör nog inte di iheller Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av boknörd_: Jag kanske borde tagga mig också så folk fattar! LEO IS MINE!!!♥♥♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Är det bara jag som ÄLSKAR Anslagstavlan just nu! Det är fullt med Team Leo och andra PJ/HoO/ToA-lappar!!! SÅ SOM DEN SKA VARA!!! STILL ;D HE'S MINE SO HANDS OFF!! ♥ Fast jag shippar dem så mycket med andra! Väldigt irriterande! NICO ÄR MIN BRORSA SÅ JAG HOPPAS DU INTE SÅRAR HONOM!!!!!! *Ger dig en hotfullblick* 3 jan, 2017 12:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Belluna tonks: Jag shippar Marthangelo! Men vad säger Will om du tar nico ifrån honom? Kanske det är så att Apollons och Hades barn passar bra tillsammans. Både som vänner och kärleksrelationer! Skrivet av Borttagen: jag skulle ALDRIG såra Nico!!!!!! Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Bara jag får Nico och Alex!!!!!Skrivet av boknörd_: LEO IS MINE!!!♥♥♥♥♥♥♥♥!!! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av boknörd_: Jag ger ALDRIG upp!!!! Men det gör nog inte di iheller Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av boknörd_: Jag kanske borde tagga mig också så folk fattar! LEO IS MINE!!!♥♥♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Är det bara jag som ÄLSKAR Anslagstavlan just nu! Det är fullt med Team Leo och andra PJ/HoO/ToA-lappar!!! SÅ SOM DEN SKA VARA!!! STILL ;D HE'S MINE SO HANDS OFF!! ♥ Fast jag shippar dem så mycket med andra! Väldigt irriterande! NICO ÄR MIN BRORSA SÅ JAG HOPPAS DU INTE SÅRAR HONOM!!!!!! *Ger dig en hotfullblick* Ja men då är jag väl bra vänner med er och inte kärleks snacket............ 3 jan, 2017 12:54 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen