Najs eller bajs?
Forum > Quidditchplanen > Najs eller bajs?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
18 okt, 2011 16:21 |
|
Incendio
Elev |
bajs, har inte...
kissemissar?:3 18 okt, 2011 16:24 |
|
MissMolly
Elev |
najs
killar? http://bloommaa.bloggplatsen.se/ http://www.youtube.com/watch?v=6JKU6xW2Hjc&NR=1&feature=endscreen 18 okt, 2011 16:35 |
|
Incendio
Elev |
najs
frida-tidningen? (HIHIHI JAG HETER FRIDA;:]]]]) 18 okt, 2011 16:36 |
|
soratanaka
Elev |
Haha härligt. Bajs dock.
Mat. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 18 okt, 2011 16:36 |
|
Borttagen
|
18 okt, 2011 17:13 |
|
leumas vän
Elev |
18 okt, 2011 17:19 |
|
Fleur!
Elev |
majs!!
Hagrid! 18 okt, 2011 17:20 |
|
expelliarmus
Elev |
18 okt, 2011 17:30 |
|
Incendio
Elev |
majs.. najs för att det är awsumnesses, bajs för att det alltid stör mig när jag upptagen......
gitarrspelande killar? 18 okt, 2011 17:33 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen