Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
Jag såg mörkt på honom medan jag tog Juni och låste med stor svårighet fast hennes armar bakifrån.
20 okt, 2013 18:22
|
|
Borttagen
|
Jag suckade och blev tvungen att göra samma sak med Wii.
20 okt, 2013 18:23
|
|
Borttagen
|
Wee kämpade emot mycket längre än Juni.
20 okt, 2013 18:27
|
|
Borttagen
|
"Förlåt"
Viskade jag till henne gång på gång.
20 okt, 2013 18:28
|
|
Borttagen
|
-Wee-
"Ja. Men nu är du ju med henne. Eller hur? Så det är ju ingen ide längre."
20 okt, 2013 18:33
|
|
Borttagen
|
20 okt, 2013 18:35
|
|
Borttagen
|
Jag slet mig från hans grepp och haltade några steg bort.
20 okt, 2013 18:41
|
|
Borttagen
|
Jag suckade och lutade mig mot ett träd.
20 okt, 2013 18:42
|
|
Borttagen
|
Jag satte mig lutad mot ett träd.
20 okt, 2013 18:45
|
|
Borttagen
|
Jag tittade upp på Juni och Hector som fortfarande höll Junis armar i ett järngrepp.
20 okt, 2013 18:48
|
Du får inte svara på den här tråden.