Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Inget, glöm det." säger han och ler lite innan han fortsätter att gå.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 20 jul, 2013 21:05 |
|
Vildvittra
Elev |
(Gå? De låg på gräset ^^ ;P)
Hon skakar på huvudet och rynkar på pannan, "Nej vad?" sa hon enträget. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 20 jul, 2013 22:17 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
(Oops, förlåt, my bad
"Att du ska säga att jag är..vacker så att folk hör." säger han och ser på henne. Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 20 jul, 2013 22:23 |
|
Vildvittra
Elev |
(Lugnt det
Kestra skrattar lätt, "Jag lovar att inte säga det om du inte vill." säger hon och kysser honom mjukt. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 20 jul, 2013 22:31 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Bra, för det vill jag inte." säger han och kysser tillbaka.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 20 jul, 2013 22:35 |
|
Vildvittra
Elev |
"Jag vet, jag lovar att inte göra det." sa hon mjukt och förde fingrarna sakta längst hans ögonbryn.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 20 jul, 2013 22:42 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Tack .." D'Tan ser på henne. "stör dom dig?" frågar han lite tyst.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 20 jul, 2013 22:43 |
|
Vildvittra
Elev |
Kestra skakar på huvudet, "Nej? varför skulle de? De är ju en del av dig." log hon och gav honom en snabb puss på munnen.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 20 jul, 2013 22:48 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Mh..verkligen?" frågar han och ler lite mot hennes läppar.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 20 jul, 2013 22:49 |
|
Vildvittra
Elev |
"Ja? borde jag inte det?" sa hon leende mot honom.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 20 jul, 2013 22:51 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen