Dumbledores Armé Sthlm
Forum > Off Topic > Klubbar > Dumbledores Armé Sthlm
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
Skrivet av JosefinFini: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Savi: Skrivet av Noctum: OMG JAG STÅR MED PÅ FÖRSTASIDAN HAah!!! Lyckan som uppstår XD Vet dock precis hur det känns, man känner sig sjukt viktig och typ ascool ^^ Hahaha xD Någon annan som har bilder från träffen? Julia tog några bilder tror jag Den filmen MÅSTE jag se!!! Då lär jag även få veta om det är den jag tror det är och om jag vågar hålla löftet med Noctum
29 sep, 2012 20:40 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av JosefinFini: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Savi: Skrivet av Noctum: OMG JAG STÅR MED PÅ FÖRSTASIDAN HAah!!! Lyckan som uppstår XD Vet dock precis hur det känns, man känner sig sjukt viktig och typ ascool ^^ Hahaha xD Någon annan som har bilder från träffen? Julia tog några bilder tror jag Den filmen MÅSTE jag se!!! Då lär jag även få veta om det är den jag tror det är och om jag vågar hålla löftet med Noctum Hahaha, Eira lägg upp filmen xD Och Josefin, säg till Julia att hon ska lägga upp sina bilder xP Det går ju typ inte att tagga henne D: ;; ![]()
29 sep, 2012 20:42 |
|
Noctum
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av JosefinFini: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Savi: Skrivet av Noctum: OMG JAG STÅR MED PÅ FÖRSTASIDAN HAah!!! Lyckan som uppstår XD Vet dock precis hur det känns, man känner sig sjukt viktig och typ ascool ^^ Hahaha xD Någon annan som har bilder från träffen? Julia tog några bilder tror jag Den filmen MÅSTE jag se!!! Då lär jag även få veta om det är den jag tror det är och om jag vågar hålla löftet med Noctum hahaha såååååååå bra var jag inte X3
29 sep, 2012 20:42 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Savi: Skrivet av JosefinFini: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Savi: Skrivet av Noctum: OMG JAG STÅR MED PÅ FÖRSTASIDAN HAah!!! Lyckan som uppstår XD Vet dock precis hur det känns, man känner sig sjukt viktig och typ ascool ^^ Hahaha xD Någon annan som har bilder från träffen? Julia tog några bilder tror jag Den filmen MÅSTE jag se!!! Då lär jag även få veta om det är den jag tror det är och om jag vågar hålla löftet med Noctum Hahaha, Eira lägg upp filmen xD Och Josefin, säg till Julia att hon ska lägga upp sina bilder xP Det går ju typ inte att tagga henne D: Jag vet :c Det är för att hon har ![]()
29 sep, 2012 20:43 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Noctum: Skrivet av Savi: Skrivet av JosefinFini: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Savi: Skrivet av Noctum: OMG JAG STÅR MED PÅ FÖRSTASIDAN HAah!!! Lyckan som uppstår XD Vet dock precis hur det känns, man känner sig sjukt viktig och typ ascool ^^ Hahaha xD Någon annan som har bilder från träffen? Julia tog några bilder tror jag Den filmen MÅSTE jag se!!! Då lär jag även få veta om det är den jag tror det är och om jag vågar hålla löftet med Noctum hahaha såååååååå bra var jag inte X3 Jo! Du gjorde så att man gick ner i spagat och typ sträckte insidan av låren xD ;; ![]()
29 sep, 2012 20:43 |
|
Noctum
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Noctum: Skrivet av Savi: Skrivet av JosefinFini: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Savi: Skrivet av Noctum: OMG JAG STÅR MED PÅ FÖRSTASIDAN HAah!!! Lyckan som uppstår XD Vet dock precis hur det känns, man känner sig sjukt viktig och typ ascool ^^ Hahaha xD Någon annan som har bilder från träffen? Julia tog några bilder tror jag Den filmen MÅSTE jag se!!! Då lär jag även få veta om det är den jag tror det är och om jag vågar hålla löftet med Noctum hahaha såååååååå bra var jag inte X3 Jo! Du gjorde så att man gick ner i spagat och typ sträckte insidan av låren xD hahahah förlåt x)
29 sep, 2012 20:44 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Eller hur! Men jag ska ta revansch, vänta du bara! Skrivet av Noctum: Skrivet av Savi: Skrivet av JosefinFini: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Savi: Skrivet av Noctum: OMG JAG STÅR MED PÅ FÖRSTASIDAN HAah!!! Lyckan som uppstår XD Vet dock precis hur det känns, man känner sig sjukt viktig och typ ascool ^^ Hahaha xD Någon annan som har bilder från träffen? Julia tog några bilder tror jag Den filmen MÅSTE jag se!!! Då lär jag även få veta om det är den jag tror det är och om jag vågar hålla löftet med Noctum hahaha såååååååå bra var jag inte X3 Jo! Du gjorde så att man gick ner i spagat och typ sträckte insidan av låren xD 29 sep, 2012 20:44 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Noctum: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Noctum: Skrivet av Savi: Skrivet av JosefinFini: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Savi: Skrivet av Noctum: OMG JAG STÅR MED PÅ FÖRSTASIDAN HAah!!! Lyckan som uppstår XD Vet dock precis hur det känns, man känner sig sjukt viktig och typ ascool ^^ Hahaha xD Någon annan som har bilder från träffen? Julia tog några bilder tror jag Den filmen MÅSTE jag se!!! Då lär jag även få veta om det är den jag tror det är och om jag vågar hålla löftet med Noctum hahaha såååååååå bra var jag inte X3 Jo! Du gjorde så att man gick ner i spagat och typ sträckte insidan av låren xD hahahah förlåt x) Okej, det är sååååå den leken jag tänker på. MOHAHAHA! Dock körde jag med typ... yngre barn sist då jag ägde ut dom sååå
29 sep, 2012 20:44
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-29 kl. 20:45
|
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Noctum: Det gör ju inget xD Det var bara kul xDSkrivet av Miss_Green: Skrivet av Noctum: Skrivet av Savi: Skrivet av JosefinFini: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Savi: Skrivet av Noctum: OMG JAG STÅR MED PÅ FÖRSTASIDAN HAah!!! Lyckan som uppstår XD Vet dock precis hur det känns, man känner sig sjukt viktig och typ ascool ^^ Hahaha xD Någon annan som har bilder från träffen? Julia tog några bilder tror jag Den filmen MÅSTE jag se!!! Då lär jag även få veta om det är den jag tror det är och om jag vågar hålla löftet med Noctum hahaha såååååååå bra var jag inte X3 Jo! Du gjorde så att man gick ner i spagat och typ sträckte insidan av låren xD hahahah förlåt x) ;; ![]()
29 sep, 2012 20:45 |
|
LauraTree
Elev |
ÅH, JAG MÅSTE TRÄFFA ALLA IGEEEN!!!
29 sep, 2012 20:46 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen