Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Luigi. Tänk om han vore verklig. Hur snygg vre inte han i jämförelse? Plus så är grönt snyggt på honom!
1 okt, 2012 18:31 |
|
Borttagen
|
Jag och syrran har blivit jämförda med dem. Jag var tydligen Luigi och syrran Mario, och let's face it, I'm awesome och då är Luigi awesome.
Luigi FTW! Det där blev förvirrande, haha 1 okt, 2012 18:44 |
|
Borttagen
|
Luigi, för att jag gillar grön och för att därför
1 okt, 2012 18:50 |
|
Julle
Elev |
1 okt, 2012 19:06 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Mario. Mest för att det alltid har varit så. Varför? För att jag inte var förtjust i grönt som barn.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 2 okt, 2012 08:08 |
|
inovember
Elev |
2 okt, 2012 08:28 |
|
Ally Regins
Elev |
2 okt, 2012 08:51 |
|
Starbuck
Elev |
2 okt, 2012 15:13 |
|
Borttagen
|
Ingen ny fråga än??
4 okt, 2012 15:25 |
|
Elin Lovegood
Elev |
4 okt, 2012 17:28 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen