The flum side
Forum > Off Topic > Klubbar > The flum side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
De flesta blir mobbade någon gång i sitt liv. Jag har varit mobbad sen jag var nio, tills idag. Alltså, halva mitt liv. I don't keep going on about it c:
Har lärt mig att leva mitt eget liv, visst, jag mår inte bra och blablabla, men jag är kvar här. Det enda man kan göra är att sparka personen/personer i arslet och vissa att man är stark nog att inte bry sig. Även om man bryr sig jättemycket och blir ledsen/arg så kan man låtsas. Ingenting får de att må sämre än att veta att det är du som har övertaget. Så länge man inte ger sig så vinner de inte. Anywayz. Jag har hört att min profilbild är läskig. No no it isn't. Det är Ralphie-Ralph ju 28 feb, 2012 17:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: De flesta blir mobbade någon gång i sitt liv. Jag har varit mobbad sen jag var nio, tills idag. Alltså, halva mitt liv. I don't keep going on about it c: Har lärt mig att leva mitt eget liv, visst, jag mår inte bra och blablabla, men jag är kvar här. Det enda man kan göra är att sparka personen/personer i arslet och vissa att man är stark nog att inte bry sig. Även om man bryr sig jättemycket och blir ledsen/arg så kan man låtsas. Ingenting får de att må sämre än att veta att det är du som har övertaget. Så länge man inte ger sig så vinner de inte. Anywayz. Jag har hört att min profilbild är läskig. No no it isn't. Det är Ralphie-Ralph ju Sorry, men ansiktsuttrycket skrämmer mig lite... 28 feb, 2012 17:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna.Lovegood: tack ♥ ♥ ♥ ♥Skrivet av Borttagen: linnlovegood ~ Vad taskigt av dem! Jag tycker du är någon, en jättetrevlig person! Håller med fullständigt på den punkten. Hur trevlig och awsome som helst. 28 feb, 2012 17:43 |
|
Borttagen
|
^
^ HAHAHAHAHA XD bästa jag hört på länge ^_^ Ralph som är så söt ju c: 28 feb, 2012 17:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ^ ^ HAHAHAHAHA XD bästa jag hört på länge ^_^ Ralph som är så söt ju c: Ändå lite läskigt 28 feb, 2012 17:44 |
|
Borttagen
|
^ okej då
28 feb, 2012 17:47 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Borttagen: linnlovegood ~ Vad taskigt av dem! Jag tycker du är någon, en jättetrevlig person! Håller med fullständigt på den punkten. Hur trevlig och awsome som helst. Jaa, jätte awesome! ![]()
28 feb, 2012 17:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lills:
Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Borttagen: linnlovegood ~ Vad taskigt av dem! Jag tycker du är någon, en jättetrevlig person! Håller med fullständigt på den punkten. Hur trevlig och awsome som helst. Jaa, jätte awesome! 28 feb, 2012 17:52 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: nawww kom på ett skämt det var en gång två tomater som gick över då kom en bil och den en tomate hoppade och puttade undan den andra då sa den du försörde skämtet Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Borttagen: linnlovegood ~ Vad taskigt av dem! Jag tycker du är någon, en jättetrevlig person! Håller med fullständigt på den punkten. Hur trevlig och awsome som helst. Jaa, jätte awesome! Hahaha! xD Men nu måste jag sticka, jag ska läsa på prov! ![]()
28 feb, 2012 17:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lills: vi fick ett prov i dag på nåt ingen hadde hörtalas omSkrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: nawww kom på ett skämt det var en gång två tomater som gick över då kom en bil och den en tomate hoppade och puttade undan den andra då sa den du försörde skämtet Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Borttagen: linnlovegood ~ Vad taskigt av dem! Jag tycker du är någon, en jättetrevlig person! Håller med fullständigt på den punkten. Hur trevlig och awsome som helst. Jaa, jätte awesome! Hahaha! xD Men nu måste jag sticka, jag ska läsa på prov! 28 feb, 2012 17:55 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen