Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The flum side

Forum > Off Topic > Klubbar > The flum side

1 2 3 ... 160 161 162 ... 1523 1524 1525
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


De flesta blir mobbade någon gång i sitt liv. Jag har varit mobbad sen jag var nio, tills idag. Alltså, halva mitt liv. I don't keep going on about it c:
Har lärt mig att leva mitt eget liv, visst, jag mår inte bra och blablabla, men jag är kvar här. Det enda man kan göra är att sparka personen/personer i arslet och vissa att man är stark nog att inte bry sig. Även om man bryr sig jättemycket och blir ledsen/arg så kan man låtsas. Ingenting får de att må sämre än att veta att det är du som har övertaget. Så länge man inte ger sig så vinner de inte.

Anywayz.
Jag har hört att min profilbild är läskig. No no it isn't.
Det är Ralphie-Ralph ju

28 feb, 2012 17:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
De flesta blir mobbade någon gång i sitt liv. Jag har varit mobbad sen jag var nio, tills idag. Alltså, halva mitt liv. I don't keep going on about it c:
Har lärt mig att leva mitt eget liv, visst, jag mår inte bra och blablabla, men jag är kvar här. Det enda man kan göra är att sparka personen/personer i arslet och vissa att man är stark nog att inte bry sig. Även om man bryr sig jättemycket och blir ledsen/arg så kan man låtsas. Ingenting får de att må sämre än att veta att det är du som har övertaget. Så länge man inte ger sig så vinner de inte.

Anywayz.
Jag har hört att min profilbild är läskig. No no it isn't.
Det är Ralphie-Ralph ju


Sorry, men ansiktsuttrycket skrämmer mig lite...

28 feb, 2012 17:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Borttagen:
linnlovegood ~ Vad taskigt av dem! Jag tycker du är någon, en jättetrevlig person!

Håller med fullständigt på den punkten.
Hur trevlig och awsome som helst.
tack

28 feb, 2012 17:43

Borttagen

Avatar


^
^ HAHAHAHAHA XD
bästa jag hört på länge ^_^
Ralph som är så söt ju c:

28 feb, 2012 17:44

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
^
^ HAHAHAHAHA XD
bästa jag hört på länge ^_^
Ralph som är så söt ju c:

Ändå lite läskigt

28 feb, 2012 17:44

Borttagen

Avatar


^ okej då lite

28 feb, 2012 17:47

Lills
Elev

Avatar


Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Borttagen:
linnlovegood ~ Vad taskigt av dem! Jag tycker du är någon, en jättetrevlig person!

Håller med fullständigt på den punkten.
Hur trevlig och awsome som helst.

Jaa, jätte awesome!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F272344498a9e6d5bf2e618602b1cec84%2Ftumblr_nkaam5RCmJ1uor5s8o3_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2F08e0ef81a2735abcc58f101fc5fd39c5%2Ftumblr_n3b0ho56ww1qk4fe1o5_r1_250.gif

28 feb, 2012 17:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Lills:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Borttagen:
linnlovegood ~ Vad taskigt av dem! Jag tycker du är någon, en jättetrevlig person!

Håller med fullständigt på den punkten.
Hur trevlig och awsome som helst.

Jaa, jätte awesome! [/quote nawww kom på ett skämt det var en gång två tomater som gick över då kom en bil och den en tomate hoppade och puttade undan den andra då sa den du försörde skämtet

28 feb, 2012 17:52

Lills
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lills:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Borttagen:
linnlovegood ~ Vad taskigt av dem! Jag tycker du är någon, en jättetrevlig person!

Håller med fullständigt på den punkten.
Hur trevlig och awsome som helst.

Jaa, jätte awesome!
nawww kom på ett skämt det var en gång två tomater som gick över då kom en bil och den en tomate hoppade och puttade undan den andra då sa den du försörde skämtet

Hahaha! xD Men nu måste jag sticka, jag ska läsa på prov!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F272344498a9e6d5bf2e618602b1cec84%2Ftumblr_nkaam5RCmJ1uor5s8o3_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2F08e0ef81a2735abcc58f101fc5fd39c5%2Ftumblr_n3b0ho56ww1qk4fe1o5_r1_250.gif

28 feb, 2012 17:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av Lills:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lills:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Borttagen:
linnlovegood ~ Vad taskigt av dem! Jag tycker du är någon, en jättetrevlig person!

Håller med fullständigt på den punkten.
Hur trevlig och awsome som helst.

Jaa, jätte awesome!
nawww kom på ett skämt det var en gång två tomater som gick över då kom en bil och den en tomate hoppade och puttade undan den andra då sa den du försörde skämtet

Hahaha! xD Men nu måste jag sticka, jag ska läsa på prov!
vi fick ett prov i dag på nåt ingen hadde hörtalas om

28 feb, 2012 17:55

1 2 3 ... 160 161 162 ... 1523 1524 1525

Forum > Off Topic > Klubbar > The flum side

Du får inte svara på den här tråden.