Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
A.k
Elev |
LunaLovegood1, för att jag känner för att ge en komplimang till dig.
"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 26 nov, 2012 11:25 |
|
LunaLovegood1
Elev |
OMG NEJ NEJ NEJ OMGOMG DÖR TACK SÅ HIMLA MYCKET det där hade jag verkligen inte väntat mig alltså vet du hur mycket jag alltid beundrat dig?? tack ♥ vi borde uggla! Spoiler: Tryck här för att visa!
26 nov, 2012 11:27 |
|
A.k
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: OMG NEJ NEJ NEJ OMGOMG DÖR TACK SÅ HIMLA MYCKET det där hade jag verkligen inte väntat mig alltså vet du hur mycket jag alltid beundrat dig?? tack ♥ vi borde uggla! Spoiler: Tryck här för att visa! Nepp. Helt säker. Skicka mig en uggla då! Kanske inte kunna svara super snabbt för jag har engelska. "Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 26 nov, 2012 11:37 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av A.k: Skrivet av LunaLovegood1: OMG NEJ NEJ NEJ OMGOMG DÖR TACK SÅ HIMLA MYCKET det där hade jag verkligen inte väntat mig alltså vet du hur mycket jag alltid beundrat dig?? tack ♥ vi borde uggla! Spoiler: Tryck här för att visa! Nepp. Helt säker. Skicka mig en uggla då! Kanske inte kunna svara super snabbt för jag har engelska. Haha sure
26 nov, 2012 11:41 |
|
Borttagen
|
Corriiz, Förstår inte vad jag gjort för att vara "ASome", men tack!
26 nov, 2012 13:18 |
|
estella21
Elev |
26 nov, 2012 15:00 |
|
GinnyOlivia
Elev |
tack folk som nämnt mig i komplimangbomber på sistone ♥ you're all lovely.
anyway, lite mer specifika komplimanger från moi: Celebikai omg du är så awesome på alla sätt!!! forever having a friend-crush on you (?? lol you know how i mean.) ya du är cool och snygg och så Knizzlare jag saknar dig vi pratar typ aldrig längre!! anyway du är megavacker och rolig och söt och snäll. keep up the awesome. ♥ hyperion är typ såhär megacool *u* och smart och trevlig och så ah. här har du en komplimang eller nåt xoxo thats it for now people ♥ ♥ ♥ ![]()
26 nov, 2012 16:59 |
|
hyperion
Elev |
26 nov, 2012 17:04 |
|
GinnyOlivia
Elev |
26 nov, 2012 17:05 |
|
Dini99
Elev |
JAG ÄLSKAR DIG EVELINA. vevve_puff
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 26 nov, 2012 17:09 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen