Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16079 16080 16081 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
kitto
Elev

Avatar


Skrivet av Ithrenniel:
Skrivet av kitto:
Skrivet av Ithrenniel:
Skrivet av kitto:
Skrivet av Ithrenniel:
Skrivet av kitto:
Jag är jättesugen på te. Och tänker nog ta en kopp samt min bok och sätta mig på verandan i den varma vårsolen.


Det låter jättemysigt!

Japp :> Wanna join?


Obsalut! *sätter mig på min kvast och flyger dit*

Vad bra, när är du framme tror du? Vill du ha grönt te?


Min kvast är lite risig (har inte haft råd med någon ny modell), så det tar nog ett tag. Men grönt te funkar finfint!

Hm ja de nya är ju lite väl dyra för oss vanliga individer.. Då får du citronte, blir det bra?

1 apr, 2014 18:18

Ithrenniel
Elev

Avatar


Skrivet av kitto:
Skrivet av Ithrenniel:
Skrivet av kitto:
Skrivet av Ithrenniel:
Skrivet av kitto:
Skrivet av Ithrenniel:
Skrivet av kitto:
Jag är jättesugen på te. Och tänker nog ta en kopp samt min bok och sätta mig på verandan i den varma vårsolen.


Det låter jättemysigt!

Japp :> Wanna join?


Obsalut! *sätter mig på min kvast och flyger dit*

Vad bra, när är du framme tror du? Vill du ha grönt te?


Min kvast är lite risig (har inte haft råd med någon ny modell), så det tar nog ett tag. Men grönt te funkar finfint!

Hm ja de nya är ju lite väl dyra för oss vanliga individer.. Då får du citronte, blir det bra?


Det blir perfekt. Kör du på teblad (så att vi kan spå efteråt)?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Ftumblr_lroj8p7dNh1r3rbvro1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fstatic.tumblr.com%2F94dae36941bbda2702310643e73903fb%2F4qnj1d8%2FJctoilxki%2Ftumblr_static_etiq67ngr94wo8444kwgw88g0_640_v2.gif

1 apr, 2014 18:21

Solkatten
Elev

Avatar


Hur gör man texten osynlig?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

1 apr, 2014 18:22

kitto
Elev

Avatar


Skrivet av Ithrenniel:
Skrivet av kitto:
Skrivet av Ithrenniel:
Skrivet av kitto:
Skrivet av Ithrenniel:
Skrivet av kitto:
Skrivet av Ithrenniel:
Skrivet av kitto:
Jag är jättesugen på te. Och tänker nog ta en kopp samt min bok och sätta mig på verandan i den varma vårsolen.


Det låter jättemysigt!

Japp :> Wanna join?


Obsalut! *sätter mig på min kvast och flyger dit*

Vad bra, när är du framme tror du? Vill du ha grönt te?


Min kvast är lite risig (har inte haft råd med någon ny modell), så det tar nog ett tag. Men grönt te funkar finfint!

Hm ja de nya är ju lite väl dyra för oss vanliga individer.. Då får du citronte, blir det bra?


Det blir perfekt. Kör du på teblad (så att vi kan spå efteråt)?

Såklart! All for you my young woman.

1 apr, 2014 18:23

Fellrendión
Elev

Avatar


En konstig typ som är ett år yngre än mig kommer varje dag och följer efter mig. Sen säger han:
"Hej bästa vän"!
Jag bara...WTF...?

Vi känner inte ens varandra förutom att han är en elevs i min klass småsyskon...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

1 apr, 2014 18:24

Kola
Elev

Avatar


Pretty Little Liars season 4 episode 14...
What can I say? I just hate Caleb right now for being such a jerk.

that's all I got to say

1 apr, 2014 18:29

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av LunaLovegood1:
Skrivet av Kim Potter:
Skrivet av LunaLovegood1:
gillade aprilskämtet först men nu är det mest jobbigt )))

Vet :c Måste se på forum-signaturen, bilden och ibland profilen för att fatta vem personen är ;C Om det seriöst inte försvinner imorgon.. o.o

Jaa :c fast det funkar väl ändå, I guess...

Emma(I hope it's you at least) Det hjälper inte att du byter profilbild hela tiden D:

Hej

1 apr, 2014 18:32

Hedwig96
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Solkatten:
Hur gör man texten osynlig?

så här

1 apr, 2014 18:35

Fellrendión
Elev

Avatar


Jag lyssnar nu på en sjukt deprimerande låt vid namn Nobody's Home av Avril Lavigne. Men den är dock väldigt bra.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

1 apr, 2014 18:38

Borttagen

Avatar


VARFÖR KOLLAR JAG PÅ MUGGLIS HELA TIDEN NÄR JAG BORDE SKRIVA? D:

1 apr, 2014 18:40

1 2 3 ... 16079 16080 16081 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.