Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hermione gragner
Elev |
någon vaken kl 3 eller
2 jan, 2013 03:10 |
|
Borttagen
|
Nu är filmen klar. Jag vill sova. Jag ska inte sova. 8D
2 jan, 2013 03:20 |
|
hermione gragner
Elev |
godnatt people
2 jan, 2013 03:22 |
|
Trezzan
Elev |
Yay yay yay! ^^
Jag diskuterar 15+ material med min brors bästa vän. Seems like the right thing to do.
2 jan, 2013 03:25 |
|
Borttagen
|
Jag är dum i huvudet. Seriöst. xD
2 jan, 2013 03:30 |
|
Solkatten
Elev |
Hur fan ska man kunna vända på dygnsrytmen när man sover halva dagen och är uppe hela nätterna? Omöjligt. D:
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 jan, 2013 06:18 |
|
96hpevanescence
Elev |
4 jan, 2013 04:33 |
|
Seriously
Elev |
Har varit vaken sedan kl. 4, har inte kunnat somna om. Har försökt i över tre timmar men nu ger jag upp...
Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 4 jan, 2013 07:15 |
|
Frivolt
Elev |
Varför loggar alltid folk in just precis när man ska gå och lägga sig, när de har haft hela dagen på sig att logga in?! xD
Inte okej Annars då, vad gör ni? 4 jan, 2013 23:58 |
|
Obliviate_
Elev |
Ser på mission impossible :O
5 jan, 2013 00:01 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen