Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Savi Alltså ÅH. Du gjorde nyss min dag. Tillsammans med mugglisträffen och Li's komplimang så gjorde du min månad, ih :'D Du är så underbar så det finns inte (fast det gör det ju, duh). Jag vill träffa dig och utsätta dig för att bli mitt kramoffer! Jag vet inte om det blir kul för dig men det får du stå ut med. Mwhaha. Du är bäst ♥ Oooooh, that could be sooo exciting. Jag brukar nämligen vara knasingen som springer runt och tacklekramar folk! TACKLE HUG! ![]()
25 nov, 2012 15:56 |
|
hyperion
Elev |
25 nov, 2012 16:14 |
|
Borttagen
|
Vad gulligt ♥
25 nov, 2012 16:33 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Savi
Haha, ja det hadce verkligen varit trist om du inte hittat hit och sen bara dött utan att fatta varför. ^^ 25 nov, 2012 16:49 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av DeathDownAlex: Savi Haha, ja det hadce verkligen varit trist om du inte hittat hit och sen bara dött utan att fatta varför. ^^ Ja det skulle ju vara jätteknas! :O
25 nov, 2012 17:11 |
|
Miskel
Elev |
Savi: Du är typ...den som gör de bästa inläggen for evurr. Allting som du skriver är bara rätt! Förutom när det gäller Finchel, host..
♥
25 nov, 2012 18:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Savi: OMG ♥Skrivet av Borttagen: Savi Alltså ÅH. Du gjorde nyss min dag. Tillsammans med mugglisträffen och Li's komplimang så gjorde du min månad, ih :'D Du är så underbar så det finns inte (fast det gör det ju, duh). Jag vill träffa dig och utsätta dig för att bli mitt kramoffer! Jag vet inte om det blir kul för dig men det får du stå ut med. Mwhaha. Du är bäst ♥ Oooooh, that could be sooo exciting. Jag brukar nämligen vara knasingen som springer runt och tacklekramar folk! TACKLE HUG! 25 nov, 2012 18:51 |
|
RowenaR
Elev |
Corriiz: Tack så mycket♥!!
It's my life, it's now or never. I ain't gonna live forever, I just wanna live while I'm alive [URL=http://www.picasion.com/glitter-maker/]www.picasion.com[/URL
25 nov, 2012 19:13 |
|
gjerua
Elev |
25 nov, 2012 20:07 |
|
Abbe.
Elev |
tack du är snäll
25 nov, 2012 21:05 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen