@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Blev jätteförrvirrad när jag såg bara massor olikfärgade siffror på min vänlista…xD
1 apr, 2014 16:30 |
|
Syrup
Elev |
Hur kunde hon känna igen mig? D: Och varför var hon i stan för? D: Jag klarar inte av henne, var nära att låtsas vara engelsman när hon närmade sig mig, men jag gjorde det inte, utan fick stå ut med att prata med henne i tre minuter innan bussen kom... Jag mår så himla dåligt bara jag tänker på henne, hon äcklar mig på något konstigt sätt och jag vill inte ens se henne! Har bara sett/mött henne tre gånger och de gångerna har varit fruktansvärda, minst sagt! :O Jag är glad över att jag inte behöver vistas med henne fler gånger, och att hon inte bor i stan heller. Jag trodde att jag hade fått henne att förstå att jag inte orkar eller vill vara med henne när hon ringde senast... Men tydligen inte. Aja, nu är hon i alla fall borta igen och förhoppningsvis ser jag henne aldrig någon mer gång!
1 apr, 2014 16:31 |
|
LIA15
Elev |
1 apr, 2014 16:33 |
|
Borttagen
|
Jag känner inte igen någon längre…
1 apr, 2014 16:34 |
|
Borttagen
|
Sådär tyypiskt mig igen...
Slog mig själv i ögat... ^^ 1 apr, 2014 16:35 |
|
Ginny_Power
Elev |
1 apr, 2014 16:35 |
|
Borttagen
|
Inte jag heller D:
1 apr, 2014 16:35 |
|
Zendaya
Elev |
är siffrorna i namnet något slags aprilskämt?
1 apr, 2014 16:36 |
|
Nordanhym
Elev |
1 apr, 2014 16:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Zendaya: är siffrorna i namnet något slags aprilskämt? Japp, du är tillexempel medlem 18021 och nu har vi när vi blev medlemmar som användarnamn… 1 apr, 2014 16:37 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen