@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hermione. Granger
Elev |
Nu ser man hur länge folk har varit medlemmar. Själv skäms jag lite över att jag inte joinade tidigare xD
1 apr, 2014 15:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hermione. Granger: Nu ser man hur länge folk har varit medlemmar. Själv skäms jag lite över att jag inte joinade tidigare xD Men jaa då ;P Hade dock en användare här för jättelänge sedan, glömde användarnamnet & lösenordet så skapade en ny användare x3 1 apr, 2014 15:50 |
|
Hermione. Granger
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hermione. Granger: Nu ser man hur länge folk har varit medlemmar. Själv skäms jag lite över att jag inte joinade tidigare xD Men jaa då ;P Hade dock en användare här för jättelänge sedan, glömde användarnamnet & lösenordet så skapade en ny användare x3 Vad trist. Det är ju lite fränt (tycker jag) att man hade varit med från början
1 apr, 2014 15:52 |
|
Nordanhym
Elev |
1 apr, 2014 15:55 |
|
Siriusis
Elev |
"just being stupid like kids"
not all kids are stupid you knoow? Hai 1 apr, 2014 15:57 |
|
Vildvittra
Elev |
ICA är väl underbar? Hahaha xD
Infotext i slutet: ICA glasses kan ge biverkningar, men det är inte säkert att du får någon av dem. Sällsynta (färre än 1 person av 1000 drabbas) : Hudutslag, domningar, vanföreställningar. Allergiska reaktioner såsom nässelutslag, svullnad av ansikte, läppar, tunga och eller svalg. Vid allergiska reaktioner bör du sluta använda ICA glasses och ta kontakt med din lokala ICA-handlare. Om du använder ICA glasses under lång tid kan risk för nervskada inte helt uteslutas. Om du får biverkningar, uppsök läkare, ICA-personal eller sjuksköterska. Detta gäller även biverkningar som inte nämnts i denna information. Genom att rapportera biverkningar kan du bidra till att öka ICA glasses säkerhet. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 1 apr, 2014 16:05
Detta inlägg ändrades senast 2014-04- 1 kl. 16:10
|
|
Salem
Lärare |
1 apr, 2014 16:06 |
|
Borttagen
|
Jävlar vad förvirrande det här är D: Hade det inte varit för profilbilderna och signaturerna så hade jag inte känt igen någoooon :C
1 apr, 2014 16:07 |
|
Borttagen
|
Uugghh, nu vet jag ju inte vem någon är .___.
1 apr, 2014 16:08 |
|
Borttagen
|
jaja första april ha ha jätteroligt now GIVE ME MY NAME BACK
Spoiler: Tryck här för att visa! 1 apr, 2014 16:10 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen