@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: Alltså samtidigt som det är jättekul med medlemsnumrerna så gör det samtidigt mig vääldigt förvirrad. Jag känner ju knappt igen mig själv xD Trodde du hade gjort din användare före mig, alltså före min i Slytherin ^^^ :O Skrivet av Kintsugi: HAHAHAHAHHAHAHA JAG ÄLSKAR FÖRST AAPRIL!!!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 74:an låter ju så jäääävla coolt! Inte sant? Typ lika coolt som 88:an smakade bäst förr i tiden Tycker alla låga nummer är coola Finns nog ingen 74:a som varken glass eller karaktär sedan tidigare, vad jag menar är att jag gillar grejen med 74:an lika mycket som jag älskade glassen 88:an som barn Aha, så bra för annars hade jag glömt den xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 1 apr, 2014 10:54 |
|
Ginny00
Elev |
Det här aprilskämtet är rätt underhållande. ♥
1 apr, 2014 11:19 |
|
Frivolt
Elev |
Vildvittra Noope, tydligen inte
1 apr, 2014 11:58 |
|
Borttagen
|
Hur blir det om jag taggar någon med sitt vanliga namn...? Provar: Liv_Weasley♥
1 apr, 2014 12:04 |
|
Cara Riddle
Elev |
Jag ogillar verkligen det här Aprilskämtet, så himla jobbigt och tråkigt.
Det är ju inget skämt som man direkt skrattar åt, det är mer något man blir förvirrad av ![]()
1 apr, 2014 12:08 |
|
Majaluna
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Jag ogillar verkligen det här Aprilskämtet, så himla jobbigt och tråkigt. Det är ju inget skämt som man direkt skrattar åt, det är mer något man blir förvirrad av Jag tycker också det, men lite kul var det. Fast jag skulle aldrig klara av att ha det såhär hela tiden...
1 apr, 2014 12:31 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: När jag går in på någons profil och trycker på skicka meddelande så står det typ "användaren finns inte" Du måste ändra siffrorna till det riktiga namnet så går det! 1 apr, 2014 12:48 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Borttagen: Ugh, orkar inte me skolan imorrn.. vill stanna hemma! Jag saknar skolan xD Eller rättare sagt, jag saknar att plugga xD Det är väl så när man väl har slutat skolan så saknar man skiten xD Say whaaaaat? Saknar du skolan? o.O Jag kommer aldrig sakna skolan, för mycket skolarbete, för höga krav. Alla är inte särskilt snälla mot en osv. Ja jag saknar skolan, jag hatade skolan när jag gick i skolan och sa själv att jag aldrig någonsin skulle sakna den, men det gör man. Umgänget, vänner man sällan träffar någon annanstans än skolan, jag saknar att studera för älskar att lära mig nya saker. Ja, jag vet att det är konstigt men så är det xD Man tror aldrig att man kommer sakna skiten men det gör man xD Sedan är det en väldig trygghet att veta exakt vad som kommer hända liksom Jo, det är ju kul att lära sig vissa saker, men vi får för mycket saker att göra, studiestress liksom. Drygt 1 läxa/inlämningsuppgift/prov om dagen (om inte mer). Är det snällt mot oss elever? Men det här med vänner irl går inte så jättebra för mig just nu. Jag har några få, de andra är inte särskilt snälla mot mig. Och de flesta av mina lärare är inte särskilt trevliga, vilket inte gör allting så värst mycket bättre. Jag saknar inte grundskolan heller, saknar gymnasiet xD ![]()
1 apr, 2014 13:00 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Majaluna: Nej jag tycker bara det är jobbigt Skrivet av Cara Riddle: Jag ogillar verkligen det här Aprilskämtet, så himla jobbigt och tråkigt. Det är ju inget skämt som man direkt skrattar åt, det är mer något man blir förvirrad av Jag tycker också det, men lite kul var det. Fast jag skulle aldrig klara av att ha det såhär hela tiden... ![]()
1 apr, 2014 13:30 |
|
Ginny00
Elev |
Min kropp vill också aprilskämta för jag verkar ha fått någon förkylning
EH NEJ TACK JAG SKA TILL GÖTEBORG PÅ TORSDAG 1 apr, 2014 13:51 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen