Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16069 16070 16071 ... 30040 30041 30042
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Sämsta skämtet ever D: Seriöst, inte kul! Jag kan inte skicka ugglor till andra ju!!!!!

1 apr, 2014 09:50

Hedwig96
Elev

Avatar


Haha, alltså nej, alltså jo, nu får man liksom gissa vem som är vem (fast känner ingen de flesta här)

Tänk om jag nu skulle byta profilbild eller nåt så skulle ingen känna igen mej xD
Verkligen kul, särskilt när jag hade fått en ny tumme och kollade från vem...

Och tänk på dem som blir medlemmar idag...

1 apr, 2014 09:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Haha, alltså nej, alltså jo, nu får man liksom gissa vem som är vem (fast känner ingen de flesta här)

Tänk om jag nu skulle byta profilbild eller nåt så skulle ingen känna igen mej xD
Verkligen kul, särskilt när jag hade fått en ny tumme och kollade från vem...

Och tänk på dem som blir medlemmar idag...
Haha, ja, gud vad förvirrad hen blir xD

1 apr, 2014 09:51

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Haha, alltså nej, alltså jo, nu får man liksom gissa vem som är vem (fast känner ingen de flesta här)

Tänk om jag nu skulle byta profilbild eller nåt så skulle ingen känna igen mej xD
Verkligen kul, särskilt när jag hade fått en ny tumme och kollade från vem...

Och tänk på dem som blir medlemmar idag...
Haha, ja, gud vad förvirrad hen blir xD

ja, och förresten går det det att skicka ugglor genom att skriva det vanliga namnet! Jag testade

1 apr, 2014 09:53

Frivolt
Elev

Avatar


Alltså samtidigt som det är jättekul med medlemsnumrerna så gör det samtidigt mig vääldigt förvirrad. Jag känner ju knappt igen mig själv xD

1 apr, 2014 09:53

Hedwig96
Elev

Avatar


^^ samma här, jag gick just till köket och när jag kom tillbaks lyste brevet rosa.
Det stod ett "hej" som rubrik och nåt konstigt nummer, när jag sen öppnade det står där "visst går det väl att skicka ugglor"
Och då kommer jag på att de var jag själv som skickade det för att testa om det går att skriva de vanliga namnen om man vill uggla, och det gjorde det
Men jag är LITE glömsk och LITE förvirrad

1 apr, 2014 10:07

Borttagen

Avatar


När jag går in på någons profil och trycker på skicka meddelande så står det typ "användaren finns inte"

1 apr, 2014 10:10

Kintsugi
Prefekt

Avatar

+1


HAHAHAHAHHAHAHA JAG ÄLSKAR FÖRST AAPRIL!!!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


74:an låter ju så jäääävla coolt! Inte sant? Typ lika coolt som 88:an smakade bäst förr i tiden

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

1 apr, 2014 10:44

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Alltså samtidigt som det är jättekul med medlemsnumrerna så gör det samtidigt mig vääldigt förvirrad. Jag känner ju knappt igen mig själv xD


Trodde du hade gjort din användare före mig, alltså före min i Slytherin ^^^ :O

Skrivet av Kintsugi:
HAHAHAHAHHAHAHA JAG ÄLSKAR FÖRST AAPRIL!!!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


74:an låter ju så jäääävla coolt! Inte sant? Typ lika coolt som 88:an smakade bäst förr i tiden


Tycker alla låga nummer är coola Hur såg 74:an ut? O.o

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

1 apr, 2014 10:49

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Frivolt:
Alltså samtidigt som det är jättekul med medlemsnumrerna så gör det samtidigt mig vääldigt förvirrad. Jag känner ju knappt igen mig själv xD


Trodde du hade gjort din användare före mig, alltså före min i Slytherin ^^^ :O

Skrivet av Kintsugi:
HAHAHAHAHHAHAHA JAG ÄLSKAR FÖRST AAPRIL!!!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


74:an låter ju så jäääävla coolt! Inte sant? Typ lika coolt som 88:an smakade bäst förr i tiden


Tycker alla låga nummer är coola Hur såg 74:an ut? O.o



Finns nog ingen 74:a som varken glass eller karaktär sedan tidigare, vad jag menar är att jag gillar grejen med 74:an lika mycket som jag älskade glassen 88:an som barn Sedan finns det ju någon seriefigur också... 78:an? 89:an? 98:an? ...kommer inte ihååg.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

1 apr, 2014 10:51

1 2 3 ... 16069 16070 16071 ... 30040 30041 30042

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.