@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Sämsta skämtet ever D: Seriöst, inte kul! Jag kan inte skicka ugglor till andra ju!!!!!
1 apr, 2014 09:50 |
|
Hedwig96
Elev |
Haha, alltså nej, alltså jo, nu får man liksom gissa vem som är vem (fast känner ingen de flesta här)
Tänk om jag nu skulle byta profilbild eller nåt så skulle ingen känna igen mej xD Verkligen kul, särskilt när jag hade fått en ny tumme och kollade från vem... Och tänk på dem som blir medlemmar idag... 1 apr, 2014 09:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Haha, ja, gud vad förvirrad hen blir xDHaha, alltså nej, alltså jo, nu får man liksom gissa vem som är vem (fast känner ingen de flesta här) Tänk om jag nu skulle byta profilbild eller nåt så skulle ingen känna igen mej xD Verkligen kul, särskilt när jag hade fått en ny tumme och kollade från vem... Och tänk på dem som blir medlemmar idag... 1 apr, 2014 09:51 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Haha, ja, gud vad förvirrad hen blir xD Haha, alltså nej, alltså jo, nu får man liksom gissa vem som är vem (fast känner ingen de flesta här) Tänk om jag nu skulle byta profilbild eller nåt så skulle ingen känna igen mej xD Verkligen kul, särskilt när jag hade fått en ny tumme och kollade från vem... Och tänk på dem som blir medlemmar idag... ja, och förresten går det det att skicka ugglor genom att skriva det vanliga namnet! Jag testade 1 apr, 2014 09:53 |
|
Frivolt
Elev |
Alltså samtidigt som det är jättekul med medlemsnumrerna så gör det samtidigt mig vääldigt förvirrad. Jag känner ju knappt igen mig själv xD
1 apr, 2014 09:53 |
|
Hedwig96
Elev |
^^ samma här, jag gick just till köket och när jag kom tillbaks lyste brevet rosa.
Det stod ett "hej" som rubrik och nåt konstigt nummer, när jag sen öppnade det står där "visst går det väl att skicka ugglor" Och då kommer jag på att de var jag själv som skickade det för att testa om det går att skriva de vanliga namnen om man vill uggla, och det gjorde det Men jag är LITE glömsk och LITE förvirrad 1 apr, 2014 10:07 |
|
Borttagen
|
När jag går in på någons profil och trycker på skicka meddelande så står det typ "användaren finns inte"
1 apr, 2014 10:10 |
|
Kintsugi
Prefekt |
HAHAHAHAHHAHAHA JAG ÄLSKAR FÖRST AAPRIL!!!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
74:an låter ju så jäääävla coolt! Inte sant? Typ lika coolt som 88:an smakade bäst förr i tiden ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 1 apr, 2014 10:44 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Frivolt: Alltså samtidigt som det är jättekul med medlemsnumrerna så gör det samtidigt mig vääldigt förvirrad. Jag känner ju knappt igen mig själv xD Trodde du hade gjort din användare före mig, alltså före min i Slytherin ^^^ :O Skrivet av Kintsugi: HAHAHAHAHHAHAHA JAG ÄLSKAR FÖRST AAPRIL!!!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 74:an låter ju så jäääävla coolt! Inte sant? Typ lika coolt som 88:an smakade bäst förr i tiden Tycker alla låga nummer är coola "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 1 apr, 2014 10:49 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: Alltså samtidigt som det är jättekul med medlemsnumrerna så gör det samtidigt mig vääldigt förvirrad. Jag känner ju knappt igen mig själv xD Trodde du hade gjort din användare före mig, alltså före min i Slytherin ^^^ :O Skrivet av Kintsugi: HAHAHAHAHHAHAHA JAG ÄLSKAR FÖRST AAPRIL!!!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 74:an låter ju så jäääävla coolt! Inte sant? Typ lika coolt som 88:an smakade bäst förr i tiden Tycker alla låga nummer är coola Finns nog ingen 74:a som varken glass eller karaktär sedan tidigare, vad jag menar är att jag gillar grejen med 74:an lika mycket som jag älskade glassen 88:an som barn ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 1 apr, 2014 10:51 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen