Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
2 jan, 2013 02:33 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Minst sagt. Oh well. Vad hittar du på då? Jag försöker hitta några roliga sidor att kolla upp men det går segt. mmm ^^ Jag tittar på en serie Okeej! D: Vad vill du hitta för sidor då?! 9gag? : D 2 jan, 2013 02:35 |
|
Anapneo
Elev |
2 jan, 2013 02:37 |
|
Borttagen
|
Jag har vänt på dygnet ganska rejält nu på lovet xD
2 jan, 2013 02:39 |
|
Frivolt
Elev |
Samma här xD
Men nu ska jag försöka sova 2 jan, 2013 02:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Minst sagt. Oh well. Vad hittar du på då? Jag försöker hitta några roliga sidor att kolla upp men det går segt. mmm ^^ Jag tittar på en serie Okeej! D: Vad vill du hitta för sidor då?! 9gag? : D Låter smart ^^ Jag ska upp kl 8 men mig gör det ingenting om jag sitter uppe till åtta istället. Har redan sett allt de har på 9gag. Brukar kolla där flera gånger om dagen 2 jan, 2013 02:46 |
|
Seriously
Elev |
Har vänt på dygnet helt, och det är verkligen en nackdel när man ska upp tidigt imorgon. Somebody help me
Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 2 jan, 2013 02:58 |
|
Luna Chang
Elev |
Det är dumt att vara vaken länge en natt.. då fortsätter man ju med det sen.. dumma mig.
Och jag är inte ens trött ju>.} Hej 2 jan, 2013 03:02 |
|
Anapneo
Elev |
Om nån inte har någonting att göra kan ni ju ge mig lite feedback på en berättelse jag skrev en kväll för nån vecka sedan? klicka här isånnafall.
Puss.
2 jan, 2013 03:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Samma här. Jag tittar på >THGDet är dumt att vara vaken länge en natt.. då fortsätter man ju med det sen.. dumma mig. Och jag är inte ens trött ju>.} 2 jan, 2013 03:05 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen