Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hermione gragner
Elev |
tack
24 nov, 2012 20:50 |
|
Flismos
Elev |
Sirius Orion Black du minns en fakstikt
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 24 nov, 2012 21:29 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
Tack Tyra! Men det stämmer inte för att det är ju du som är absolutafantastiskaunderbaramänniskanpåjorden så det är du som är bäst!
HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 25 nov, 2012 11:25 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Jag kan bara säga samma sak till dig. Det var ju du som faktikst skickade ugglan till mig I would have died! I would have died rather than betray my friends 25 nov, 2012 12:45 |
|
Tyra
Elev |
Skrivet av Petra Hyrrot: Tack Tyra! Men det stämmer inte för att det är ju du som är absolutafantastiskaunderbaramänniskanpåjorden så det är du som är bäst! ÅÅ men man får faktiskt inte juga så det så! 25 nov, 2012 13:25 |
|
Godrica
Elev |
En ENORM komplimang till Petra Hyrrot för hennes engagemang till min blogg. Du skapar forum, du mejlar runt och gör reklam för min blogg! Hur underbar får och kan man vara? Kan inte beskriva dig i ord.
25 nov, 2012 13:27 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Sirius Orion Black: Jag kan bara säga samma sak till dig. Det var ju du som faktikst skickade ugglan till mig Hihi aa^^ ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 25 nov, 2012 13:29 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
Skrivet av Godrica: En ENORM komplimang till Petra Hyrrot för hennes engagemang till min blogg. Du skapar forum, du mejlar runt och gör reklam för min blogg! Hur underbar får och kan man vara? Kan inte beskriva dig i ord. Tack dsm! ♥♥♥ HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 25 nov, 2012 13:31 |
|
Savi
Elev |
Skulle vilja ge en komplimang till HarryPotterr för att hon är en supermysig person. Jag älskar att se dig i forumen. Du håller liksom en diskussion vid liv, oavsett vad den handlar om känns det som om du kan få den att leva. Du pratar med alla och låter alla ha sina åsikter. Dina sätt att skriva inlägg på är sjukt bra och ja... jag har helt enkelt inte så många ord mer att säga än att du är helt grym!
Sen bara för att jag älskar dessa person så: Hej! Ni är bäst jag skulle inte klara av att leva utan er (eller det får vi väl hoppas att jag skulle... jag menar, tänk om jag aldrig hade hittat hit... oj, flum... anyhow) EmahS, Ginny00, ikka, expelliarmus, avifors, DeathDownAlex, kinshaw, hyperion, Miskel EDIT: Hm... jag behöver hitta flera Hufflepuff vänner ^^
25 nov, 2012 15:48 |
|
Borttagen
|
Savi
Alltså ÅH. Du gjorde nyss min dag. Tillsammans med mugglisträffen och Li's komplimang så gjorde du min månad, ih :'D Du är så underbar så det finns inte (fast det gör det ju, duh). Jag vill träffa dig och utsätta dig för att bli mitt kramoffer! Jag vet inte om det blir kul för dig men det får du stå ut med. Mwhaha. Du är bäst ♥ 25 nov, 2012 15:53 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen