@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
DETTA ÄR INGET APRILSKÄMT :C
Alla namn har bytts ut mot medlemsnummer för mig. 1 apr, 2014 07:48 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: DETTA ÄR INGET APRILSKÄMT :C Alla namn har bytts ut mot medlemsnummer för mig. Det är det som är skämtet
1 apr, 2014 07:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: DETTA ÄR INGET APRILSKÄMT :C Alla namn har bytts ut mot medlemsnummer för mig. Det är det som är skämtet Mehhhhhhhhh :C :C :C Inte kul </3 1 apr, 2014 07:54 |
|
Majaluna
Elev |
1 apr, 2014 07:58 |
|
Luna Chang
Elev |
Jag älskar medlemsnummrena ♥
Hej 1 apr, 2014 08:19 |
|
Majaluna
Elev |
1 apr, 2014 08:30 |
|
Solkatten
Elev |
Men gud så förvirrande. Nu vet man ju inte vem som är vem. xD (Är inte den bästa på att komma ihåg namn.) Och jag som alltid kollar tummar när någon har fått någon för att se vem som har tummat. Det blir ju lätt nu.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 apr, 2014 08:39 |
|
Afturelding
Elev |
Jag har ont i huvudet tredje dagen i rad. Jag tror att jag även har feber, men jag orkar inte vara sjuk, så jag har bestämt mig för att det bara är huvudvärk.
![]() ![]()
1 apr, 2014 09:04 |
|
Borttagen
|
Loggat in och sett det här med medlemsnumren. Även märkt att det är 1:a April idag. Snälla låt det här vara ett aprilskämt. Jag gillade mitt användarnamn.
1 apr, 2014 09:35 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Loggat in och sett det här med medlemsnumren. Även märkt att det är 1:a April idag. Snälla låt det här vara ett aprilskämt. Jag gillade mitt användarnamn. Det är ett skämt. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 apr, 2014 09:40 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen