@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Hahaha xD vilket underbart aprilskämt ♥ ♥ Tänkte också skriva det. x) Fan rätt skumt. xD Är det det är xD Tänkte inte alls på datumen och loggade in och bara wtf?! Trodde det var någon mysko bugg eller något Samma här, till jag kom på att det är årets värsta dag. ^^ Nu känner jag mig mer obekväm, har en liten förintelsekänsla över sig. :s 1 apr, 2014 04:35 |
|
Fellrendión
Elev |
1 apr, 2014 05:55 |
|
Borttagen
|
Hah. Hela min kropp gör ont och skakar. Hah. Trött. Typ. Död. Vill sova.
1 apr, 2014 06:27 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Jag ser ingens användarnamn längre utan bara deras medlemsnummer.... Jag med!! Vad är det här för läskigheter? Eller är det ett aprilskämt?
1 apr, 2014 07:08 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Fellrendión: Jag ser ingens användarnamn längre utan bara deras medlemsnummer.... Jag med!! Vad är det här för läskigheter? Eller är det ett aprilskämt? Jag fattade det efteråt. Erfa berättade varför i en tråd i nyheter-forumet. Han berättade att för att det inte skulle bli orättvist att vissa är nöjda med sitt namn och vissa inte så har han bestämt att alla namn bytts ut mot siffror. Det var väl en bra lösning?
1 apr, 2014 07:16 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Chaemy: Skrivet av Fellrendión: Jag ser ingens användarnamn längre utan bara deras medlemsnummer.... Jag med!! Vad är det här för läskigheter? Eller är det ett aprilskämt? Jag fattade det efteråt. Erfa berättade varför i en tråd i nyheter-forumet. Han berättade att för att det inte skulle bli orättvist att vissa är nöjda med sitt namn och vissa inte så har han bestämt att alla namn bytts ut mot siffror. Det var väl en bra lösning? Ja, det tycker jag verkligen! Det kan nog vara ganska förvirrande ett tag, men vi blir väl vana
1 apr, 2014 07:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Noaidi: Jag har gått i två terminer snart, och tycker fortfarande att det är jättesvårt D:Skrivet av Borttagen: Jag vill kunna spanska :C Same here. Har gått i en termin nu, och förstår ingeting, vilket är synd eftersom det är ett så fint språk :c (btw, blev jätteförvirrande med en massa siffror ahaha...) 1 apr, 2014 07:38 |
|
Fellrendión
Elev |
1 apr, 2014 07:42 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
1 apr, 2014 07:43 |
|
LunaLovegood1
Elev |
1 apr, 2014 07:45 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen