Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16066 16067 16068 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Chaemy
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Chaemy:
Kan inte någon säga åt mig att jag måste gå och lägga mig? Snälla! Jag gör inte det om ingen säger åt mig, även om jag vet att jag borde.
Gå lägg dig genast! Annars kommer jag å äter opp dig!!!!

Tackar! Haha godnatt!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

31 mar, 2014 22:22

Vildvittra
Elev

Avatar


Hej alla söta ^^ gå in på denna länk och rösta så jag vinner c: ♥

http://www.ellos.se/min-sommarlook?action=share&id=3091&extcmp=06_SE_misc_mysum

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

31 mar, 2014 22:24

Borttagen

Avatar


Jag måste sova, men vill inteeeh D:

31 mar, 2014 22:40

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
mina ögon svider och snoret rinner o jag mår annars skit. JAG VILL INTE VARA SJUK!
nåh krya på dig!! ♥♥

tack ♥
problemet är att jag måste dela ut tidningar idag också, o de har jag ju ingen ork till, så joo får se
är det ett extrajobb ? Förstår att du vill isf men tycker inte du borde om du är sjuk, tänk på din hälsa! ^^

ja det typ ett extrajobb, delar ut tidningar varje onsdag och lördag. Men jag gör det själv, ingen kan liksom ta över bara så där, eller i så fall måste man meddela det i tid.
O jag ville nog inte men måste, min mamma o syster var iallafall med o vi tog det riktigt lugnt
okej, bra jobb när du inte är sjuk då! Eller iallafall bra att du har ett extrajobb!
Okej vad bra, hoppas du mår bättre nu!

ja, det är nog det, man får lite extra pengar och motion på köpet. Och jag är ändå sjuk väldigt sällan som tur
O jo idag har det varit mycket bättre redan, tur att man är ledig ännu imorgon så jag kan vila ut ordentligt

31 mar, 2014 23:18

Frivolt
Elev

Avatar


Hahaha xD vilket underbart aprilskämt ♥ ♥

1 apr, 2014 00:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Hahaha xD vilket underbart aprilskämt ♥ ♥

Tänkte också skriva det. x)
Fan rätt skumt. xD

1 apr, 2014 01:06

Cara Riddle
Elev

Avatar


Hej alla magiker där ute, portarna till Hogwarts är nu öppna!
http://timeturner2014.weebly.com/

Ni kan börja skicka in era ugglor för att få en plats på Hogwarts, komihåg att det är bara de första 70 som kommer få någon plats!

Trevlig kväll önskar vi härifrån medeltiden

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fea7a5aa29df70f4a8ed3d5c75bb42e21%2Ftumblr_inline_ndap359Vgu1sv49sn.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F2b88b67b62e1c09b656f8203353df257%2Ftumblr_inline_ncgl5aR8Ck1r9vm7f.gif

1 apr, 2014 01:18

Borttagen

Avatar


Ahapp. Känner mig ensam. Ingen annan som har problem med att sova på nätterna? Nehe bara jag okej.

1 apr, 2014 02:52

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Hahaha xD vilket underbart aprilskämt ♥ ♥

Tänkte också skriva det. x)
Fan rätt skumt. xD


Är det det är xD

Tänkte inte alls på datumen och loggade in och bara wtf?! Trodde det var någon mysko bugg eller något

1 apr, 2014 03:12

Borttagen

Avatar


Yey träna halv fyra på morgonen.

1 apr, 2014 03:30

1 2 3 ... 16066 16067 16068 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.