@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
31 mar, 2014 20:03 |
|
Fenixx
Elev |
31 mar, 2014 20:09 |
|
Borttagen
|
Nån som vill uggla?
31 mar, 2014 20:39 |
|
Borttagen
|
Jag vill kunna spanska :C
31 mar, 2014 20:40 |
|
yerAwizardThea
Elev |
31 mar, 2014 20:43 |
|
Ginny00
Elev |
Jag var faktiskt duktig och tog den där springturen. bra gjort av mig för nu är jag mest döööd av trötthet.
31 mar, 2014 20:46 |
|
Noaidi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vill kunna spanska :C Same here. Har gått i en termin nu, och förstår ingeting, vilket är synd eftersom det är ett så fint språk :c En gång i tiden gick jag under namnet Perfection 31 mar, 2014 21:01 |
|
Borttagen
|
31 mar, 2014 21:10 |
|
Borttagen
|
Jag gillar HP...
31 mar, 2014 21:13 |
|
Ginny00
Elev |
Morötter är gott och min telefon är lite småknäpp.
31 mar, 2014 21:30 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen