@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fenixx
Elev |
Om jag bara klarar provet som är i maj så kommer jag få läsa engelska 5, alltså gymnasienivå i nian samtidigt som jag läser den vanliga engelskan, hoppas verkligen jag klarar det, vill verkligen bli bättre på engelska!=)
31 mar, 2014 19:54 |
|
struts.2
Elev |
Jag älskar Choklad!!!
hej hallå 31 mar, 2014 19:54 |
|
LIA15
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det snöar. Snöar. Är det bra eller dåligt? 31 mar, 2014 19:56 |
|
Solkatten
Elev |
Hahaha. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 mar, 2014 19:56 |
|
Borttagen
|
Väntar på att TildeW ska skriva i vårt rollspel.
31 mar, 2014 19:56 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Siriusis: GABRIEL IGLESIAS FÖLJER MIG PÅ TWITTER GABRIEL IGLESIAS FÖLJER MIG PÅ TWITTER ![]() jag gråter Han är awesome. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 mar, 2014 19:57 |
|
TildeW
Elev |
31 mar, 2014 19:58 |
|
Borttagen
|
Väldigt dåligt. Jag hatar snö D:
31 mar, 2014 19:58 |
|
LIA15
Elev |
Skrivet av Borttagen: Väldigt dåligt. Jag hatar snö D: Då får vi hoppas att den smälter bort snart. *håller tummarna* 31 mar, 2014 20:02 |
|
EMELESEL
Elev |
VAD ÄR DET HÄR
![]() borde förmodligen inte skratta så mycket som jag gör ojojoj detta är mitt favoritgir världen bye 31 mar, 2014 20:02 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen