@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Enligt eniro, 902,4 km... Du då? ^^Skrivet av Borttagen: Uuuuh vill till Stockholm. Jag hatar Luleå med hela mitt hjärta. Och jag älskar Stockholm med mer än hela mitt hjärta. MEN NEJ självklart så kan jag inte flytta dit. (skulle nog inte vilja bo själv heller, meeeen...) Skulle också vilja bo i Sthlm! Inte för att jag aldrig har varit där... Dock tänker jag flytta till London eller iaf närheten av London när jag flyttar hemifrån. Hur långt har du till Stockholm? 31 mar, 2014 19:03 |
|
Borttagen
|
SNÄLLA PAPPA, glöm att jag har trummor idag.
31 mar, 2014 19:06 |
|
LIA15
Elev |
31 mar, 2014 19:10 |
|
Borttagen
|
Sant xD xD xD 31 mar, 2014 19:10 |
|
Solkatten
Elev |
sanna1324567: Enligt google maps 533 km med bil. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 mar, 2014 19:21 |
|
Siriusis
Elev |
31 mar, 2014 19:30 |
|
Borttagen
|
Jag saknar att vara på konserter. Inte bara musiken och artisterna, älskar att bara vara på konserter och prata med andra fans och allt runtomkring ♥♥♥♥ Vet dock inte när nästa konsert blir av, ingen bra artist kommer ju hit
31 mar, 2014 19:32 |
|
Borttagen
|
Hej! Vad är detta för kul då?!
31 mar, 2014 19:40 |
|
Borttagen
|
HAHAHHAA YES HAN GLÖMDE ♥
31 mar, 2014 19:53 |
|
Borttagen
|
Det snöar. Snöar.
31 mar, 2014 19:54 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen