@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Syrup: Haha what? XD Allvarligt talat så kan jag inte ens stapla korthus då jag är pigg, hur gör du det mitt i natten?o.OPå senare tid har jag upptäckt att jag vaknar mitt i natten och gör konstiga saker O.O Jag går omkring i huset, äter, dricker, staplar korthus och sedan kommer jag på att jag ska sova och lägger mig igen? XD I don't know why I even Do these things XD
31 mar, 2014 16:01 |
|
Borttagen
|
Jag älskar min lärare. Hon är så himla underbaaaaar.
Och älskar min kompis för att hon orkar med mig när jag har mina värsta fangirling-moments :3 31 mar, 2014 16:01 |
|
Syrup
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Syrup: Haha what? XD Allvarligt talat så kan jag inte ens stapla korthus då jag är pigg, hur gör du det mitt i natten?o.O På senare tid har jag upptäckt att jag vaknar mitt i natten och gör konstiga saker O.O Jag går omkring i huset, äter, dricker, staplar korthus och sedan kommer jag på att jag ska sova och lägger mig igen? XD I don't know why I even Do these things XD Jag vet inte xD Vissa nätter är jag hur pigg som helst, andra går jag runt som en zombie typ XD Men jag var duktig på att göra korthus när jag var mindre så det sitter väl fortfarande i antar jag? ^^ Men jag gör en massa konstiga saker utöver det där också x)
31 mar, 2014 16:02 |
|
Ithrenniel
Elev |
31 mar, 2014 16:10 |
|
Borttagen
|
Grattis C:
31 mar, 2014 16:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Borttagen: Ugh, orkar inte me skolan imorrn.. vill stanna hemma! Jag saknar skolan xD Eller rättare sagt, jag saknar att plugga xD Det är väl så när man väl har slutat skolan så saknar man skiten xD Say whaaaaat? Saknar du skolan? o.O Jag kommer aldrig sakna skolan, för mycket skolarbete, för höga krav. Alla är inte särskilt snälla mot en osv. Ja jag saknar skolan, jag hatade skolan när jag gick i skolan och sa själv att jag aldrig någonsin skulle sakna den, men det gör man. Umgänget, vänner man sällan träffar någon annanstans än skolan, jag saknar att studera för älskar att lära mig nya saker. Ja, jag vet att det är konstigt men så är det xD Man tror aldrig att man kommer sakna skiten men det gör man xD Sedan är det en väldig trygghet att veta exakt vad som kommer hända liksom Jo, det är ju kul att lära sig vissa saker, men vi får för mycket saker att göra, studiestress liksom. Drygt 1 läxa/inlämningsuppgift/prov om dagen (om inte mer). Är det snällt mot oss elever? Men det här med vänner irl går inte så jättebra för mig just nu. Jag har några få, de andra är inte särskilt snälla mot mig. Och de flesta av mina lärare är inte särskilt trevliga, vilket inte gör allting så värst mycket bättre. 31 mar, 2014 16:54 |
|
Vildvittra
Elev |
Våra grannar tror det är första april idag xD
![]() ("Mackmyra" är "Mackmyra Whiskey" från vårt lokala bryggeri ;P) "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 31 mar, 2014 17:21 |
|
Kola
Elev |
Jag skickar en apa med trehjuling som kan jonglera till ditt hus så fort som möjligt. that's all I got to say 31 mar, 2014 17:29 |
|
Borttagen
|
Alltså omg ♥♥♥
Det är typ julaftonskänsla i mitt huvud. Fick hem lådan med Elder Scrolls Online idag, och omg jag är kääääär ♥♥♥♥ http://elinchan.blogspot.se/2014/03/the-elder-scrolls-online-imperial.html 31 mar, 2014 17:39 |
|
Hermione. Granger
Elev |
31 mar, 2014 17:43 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen