@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ithrenniel
Elev |
30 mar, 2014 23:04 |
|
EmahS
Elev |
Hahah skrämde ju inte alls upp två nya elever ikväll.
Mötte dem utanför skolan och börjar prata engelska med dem trots att jag och min kompis sagt att vi är från Sverige, och säger "it's good to talk english every time, because you know you're not allowed to speak Swedish in school right?" De svarar tillbaka helt rädda, och avslutar med när de går upp mot skolan "watch out for the badger" "badger?" "Aa, grävling. There's a badger living here". Talade ju sanning men kanske inte bland det första man ska säga till nya elever på skolan? Haha
30 mar, 2014 23:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Installera denna på er dator, den ändrar ljuset, följer dansrytmen och så vidare blir lite varmare färger på kvällen/natten så man inte får det skarpa blåa ljuset som gör att vi får svårt at sova osv (Doktor rekommendera på Helt Sjukt.) http://justgetflux.com/ Wow, tack! Verkligen skönt för ögonen ... 30 mar, 2014 23:33 |
|
Borttagen
|
Idag så har jag både spanskaprov och muntligt nationella i matte. Varför hatar världen mig? :C
31 mar, 2014 08:09 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Så här är alltså Linnea, Vanessa, Anna-Karin, Rebecka, Minoo och Ida... Spoiler: Tryck här för att visa! Ingen Elias ;-; Skulle hemskt gärna vilja se vem som ska spela Elias. Vad äe det? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 mar, 2014 10:56 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Så här är alltså Linnea, Vanessa, Anna-Karin, Rebecka, Minoo och Ida... Spoiler: Tryck här för att visa! Ingen Elias ;-; Skulle hemskt gärna vilja se vem som ska spela Elias. Vad äe det? Cirkeln ^^ Erik var den bästa karaktären, tycker inte om bokserien för att de tog bort honom och den blev inte bättre xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 31 mar, 2014 11:10 |
|
Ithrenniel
Elev |
31 mar, 2014 11:16 |
|
Borttagen
|
jag är sjuk. yeyyy.
31 mar, 2014 12:09 |
|
Solkatten
Elev |
9 dagar kvar tills jag är 18. Whut.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 mar, 2014 12:13 |
|
LunaLovegood1
Elev |
det här hade kunnat vara dagen jag såg 5SOS men nej pga sjuk och har inga biljetter ändå.
livet är svårt
31 mar, 2014 12:15 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen