@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ugh, orkar inte me skolan imorrn.. vill stanna hemma! Jag saknar skolan xD Eller rättare sagt, jag saknar att plugga xD Det är väl så när man väl har slutat skolan så saknar man skiten xD ![]()
30 mar, 2014 22:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Borttagen: Ugh, orkar inte me skolan imorrn.. vill stanna hemma! Jag saknar skolan xD Eller rättare sagt, jag saknar att plugga xD Det är väl så när man väl har slutat skolan så saknar man skiten xD Say whaaaaat? Saknar du skolan? o.O Jag kommer aldrig sakna skolan, för mycket skolarbete, för höga krav. Alla är inte särskilt snälla mot en osv. 30 mar, 2014 22:26 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Amaanda: Aha, nu fattar jag varför jag vaknade så sent. Blev helt förvånad över att klockan redan är halv tio. XD Jag vaknade 12.50 och var alldeles förvirrad för jag trodde klockan var typ 10 xD Hej 30 mar, 2014 22:28 |
|
Vildvittra
Elev |
Installera denna på er dator, den ändrar ljuset, följer dansrytmen och så vidare blir lite varmare färger på kvällen/natten så man inte får det skarpa blåa ljuset som gör att vi får svårt at sova osv (Doktor rekommendera på Helt Sjukt.)
http://justgetflux.com/ "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 30 mar, 2014 22:31 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Installera denna på er dator, den ändrar ljuset, följer dansrytmen och så vidare blir lite varmare färger på kvällen/natten så man inte får det skarpa blåa ljuset som gör att vi får svårt at sova osv (Doktor rekommendera på Helt Sjukt.) http://justgetflux.com/ OooH! tackar Ser typ ut som en kallubrerad (eller hur det stavas) dator BTW! Nån som vet ngt man kan ha istället för knäskydd? Ngt tips? Vi ska nämligen ha knäskydd imorgon på dansen och jag har inga, och kommer nog inte ha tid att köpa några imorn D: 30 mar, 2014 22:34 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Borttagen: Ugh, orkar inte me skolan imorrn.. vill stanna hemma! Jag saknar skolan xD Eller rättare sagt, jag saknar att plugga xD Det är väl så när man väl har slutat skolan så saknar man skiten xD Say whaaaaat? Saknar du skolan? o.O Jag kommer aldrig sakna skolan, för mycket skolarbete, för höga krav. Alla är inte särskilt snälla mot en osv. Ja jag saknar skolan, jag hatade skolan när jag gick i skolan och sa själv att jag aldrig någonsin skulle sakna den, men det gör man. Umgänget, vänner man sällan träffar någon annanstans än skolan, jag saknar att studera för älskar att lära mig nya saker. Ja, jag vet att det är konstigt men så är det xD Man tror aldrig att man kommer sakna skiten men det gör man xD Sedan är det en väldig trygghet att veta exakt vad som kommer hända liksom ![]()
30 mar, 2014 22:37 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Installera denna på er dator, den ändrar ljuset, följer dansrytmen och så vidare blir lite varmare färger på kvällen/natten så man inte får det skarpa blåa ljuset som gör att vi får svårt at sova osv (Doktor rekommendera på Helt Sjukt.) http://justgetflux.com/ OooH! tackar Ser typ ut som en kallubrerad (eller hur det stavas) dator BTW! Nån som vet ngt man kan ha istället för knäskydd? Ngt tips? Vi ska nämligen ha knäskydd imorgon på dansen och jag har inga, och kommer nog inte ha tid att köpa några imorn D: Eller hur, letade efter den med ^^ Känns lite konstigt men verkar bra iaf, för oss som sitter vid datorn halva nätterna x) Jag känner mig inte så pigg iaf ;P Tidningspapper? eller något liknande och typ tejp, gummisnoddar. Eller strumpor som du klipper av tån på med något inuti? xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 30 mar, 2014 22:43 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Installera denna på er dator, den ändrar ljuset, följer dansrytmen och så vidare blir lite varmare färger på kvällen/natten så man inte får det skarpa blåa ljuset som gör att vi får svårt at sova osv (Doktor rekommendera på Helt Sjukt.) http://justgetflux.com/ OooH! tackar Ser typ ut som en kallubrerad (eller hur det stavas) dator BTW! Nån som vet ngt man kan ha istället för knäskydd? Ngt tips? Vi ska nämligen ha knäskydd imorgon på dansen och jag har inga, och kommer nog inte ha tid att köpa några imorn D: Eller hur, letade efter den med ^^ Känns lite konstigt men verkar bra iaf, för oss som sitter vid datorn halva nätterna x) Jag känner mig inte så pigg iaf ;P Tidningspapper? eller något liknande och typ tejp, gummisnoddar. Eller strumpor som du klipper av tån på med något inuti? xD Jaa! Joo, om han läkaren lixom rekomenderade det så borde den ju va bra haha precis. kände att det kunde ju va bra. oooh! Det där med sockar lät bra 30 mar, 2014 22:47 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Installera denna på er dator, den ändrar ljuset, följer dansrytmen och så vidare blir lite varmare färger på kvällen/natten så man inte får det skarpa blåa ljuset som gör att vi får svårt at sova osv (Doktor rekommendera på Helt Sjukt.) http://justgetflux.com/ OooH! tackar Ser typ ut som en kallubrerad (eller hur det stavas) dator BTW! Nån som vet ngt man kan ha istället för knäskydd? Ngt tips? Vi ska nämligen ha knäskydd imorgon på dansen och jag har inga, och kommer nog inte ha tid att köpa några imorn D: Eller hur, letade efter den med ^^ Känns lite konstigt men verkar bra iaf, för oss som sitter vid datorn halva nätterna x) Jag känner mig inte så pigg iaf ;P Tidningspapper? eller något liknande och typ tejp, gummisnoddar. Eller strumpor som du klipper av tån på med något inuti? xD Jaa! Joo, om han läkaren lixom rekomenderade det så borde den ju va bra haha precis. kände att det kunde ju va bra. oooh! Det där med sockar lät bra Är inte säker på att det funkar, bara vad jag kom på. Kanske om du drar tejp/gummisnodd om med? Så är du säker att de sitter, runt strumporna då. Varsågod och lycka till "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 30 mar, 2014 22:50 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Installera denna på er dator, den ändrar ljuset, följer dansrytmen och så vidare blir lite varmare färger på kvällen/natten så man inte får det skarpa blåa ljuset som gör att vi får svårt at sova osv (Doktor rekommendera på Helt Sjukt.) http://justgetflux.com/ OooH! tackar Ser typ ut som en kallubrerad (eller hur det stavas) dator BTW! Nån som vet ngt man kan ha istället för knäskydd? Ngt tips? Vi ska nämligen ha knäskydd imorgon på dansen och jag har inga, och kommer nog inte ha tid att köpa några imorn D: Eller hur, letade efter den med ^^ Känns lite konstigt men verkar bra iaf, för oss som sitter vid datorn halva nätterna x) Jag känner mig inte så pigg iaf ;P Tidningspapper? eller något liknande och typ tejp, gummisnoddar. Eller strumpor som du klipper av tån på med något inuti? xD Jaa! Joo, om han läkaren lixom rekomenderade det så borde den ju va bra haha precis. kände att det kunde ju va bra. oooh! Det där med sockar lät bra Är inte säker på att det funkar, bara vad jag kom på. Kanske om du drar tejp/gummisnodd om med? Så är du säker att de sitter, runt strumporna då. Varsågod och lycka till hahah! jamen jag testar mig fram tack för tipsen 30 mar, 2014 22:51 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen