Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16057 16058 16059 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Nordanhym
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Ugh, orkar inte me skolan imorrn.. vill stanna hemma!


Jag saknar skolan xD Eller rättare sagt, jag saknar att plugga xD Det är väl så när man väl har slutat skolan så saknar man skiten xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2Fad%2F27%2Fd6%2Fad27d6995117862c805a34d61ca84939.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F66%2Fce%2Fb8%2F66ceb8910643dcb428de33c43ddbc4fa.jpg

30 mar, 2014 22:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Nordanhym:
Skrivet av Borttagen:
Ugh, orkar inte me skolan imorrn.. vill stanna hemma!


Jag saknar skolan xD Eller rättare sagt, jag saknar att plugga xD Det är väl så när man väl har slutat skolan så saknar man skiten xD


Say whaaaaat? Saknar du skolan? o.O
Jag kommer aldrig sakna skolan, för mycket skolarbete, för höga krav. Alla är inte särskilt snälla mot en osv.

30 mar, 2014 22:26

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Amaanda:
Aha, nu fattar jag varför jag vaknade så sent. Blev helt förvånad över att klockan redan är halv tio. XD

Jag vaknade 12.50 och var alldeles förvirrad för jag trodde klockan var typ 10 xD

Hej

30 mar, 2014 22:28

Vildvittra
Elev

Avatar


Installera denna på er dator, den ändrar ljuset, följer dansrytmen och så vidare blir lite varmare färger på kvällen/natten så man inte får det skarpa blåa ljuset som gör att vi får svårt at sova osv (Doktor rekommendera på Helt Sjukt.)

http://justgetflux.com/

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

30 mar, 2014 22:31

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Installera denna på er dator, den ändrar ljuset, följer dansrytmen och så vidare blir lite varmare färger på kvällen/natten så man inte får det skarpa blåa ljuset som gör att vi får svårt at sova osv (Doktor rekommendera på Helt Sjukt.)

http://justgetflux.com/


OooH! tackar Jag hade tänkt att installera den men glömde bort namnet! Så nu är det installerat Skönt, nu kanske jag kan somna bättre ikväll
Ser typ ut som en kallubrerad (eller hur det stavas) dator


BTW! Nån som vet ngt man kan ha istället för knäskydd? Ngt tips? Vi ska nämligen ha knäskydd imorgon på dansen och jag har inga, och kommer nog inte ha tid att köpa några imorn D:

30 mar, 2014 22:34

Nordanhym
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nordanhym:
Skrivet av Borttagen:
Ugh, orkar inte me skolan imorrn.. vill stanna hemma!


Jag saknar skolan xD Eller rättare sagt, jag saknar att plugga xD Det är väl så när man väl har slutat skolan så saknar man skiten xD


Say whaaaaat? Saknar du skolan? o.O
Jag kommer aldrig sakna skolan, för mycket skolarbete, för höga krav. Alla är inte särskilt snälla mot en osv.


Ja jag saknar skolan, jag hatade skolan när jag gick i skolan och sa själv att jag aldrig någonsin skulle sakna den, men det gör man. Umgänget, vänner man sällan träffar någon annanstans än skolan, jag saknar att studera för älskar att lära mig nya saker. Ja, jag vet att det är konstigt men så är det xD
Man tror aldrig att man kommer sakna skiten men det gör man xD Sedan är det en väldig trygghet att veta exakt vad som kommer hända liksom Jag är en sådan rutin människa liksom xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2Fad%2F27%2Fd6%2Fad27d6995117862c805a34d61ca84939.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F66%2Fce%2Fb8%2F66ceb8910643dcb428de33c43ddbc4fa.jpg

30 mar, 2014 22:37

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Vildvittra:
Installera denna på er dator, den ändrar ljuset, följer dansrytmen och så vidare blir lite varmare färger på kvällen/natten så man inte får det skarpa blåa ljuset som gör att vi får svårt at sova osv (Doktor rekommendera på Helt Sjukt.)

http://justgetflux.com/


OooH! tackar Jag hade tänkt att installera den men glömde bort namnet! Så nu är det installerat Skönt, nu kanske jag kan somna bättre ikväll
Ser typ ut som en kallubrerad (eller hur det stavas) dator


BTW! Nån som vet ngt man kan ha istället för knäskydd? Ngt tips? Vi ska nämligen ha knäskydd imorgon på dansen och jag har inga, och kommer nog inte ha tid att köpa några imorn D:


Eller hur, letade efter den med ^^ Känns lite konstigt men verkar bra iaf, för oss som sitter vid datorn halva nätterna x) Jag känner mig inte så pigg iaf ;P

Tidningspapper? eller något liknande och typ tejp, gummisnoddar. Eller strumpor som du klipper av tån på med något inuti? xD

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

30 mar, 2014 22:43

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Vildvittra:
Installera denna på er dator, den ändrar ljuset, följer dansrytmen och så vidare blir lite varmare färger på kvällen/natten så man inte får det skarpa blåa ljuset som gör att vi får svårt at sova osv (Doktor rekommendera på Helt Sjukt.)

http://justgetflux.com/


OooH! tackar Jag hade tänkt att installera den men glömde bort namnet! Så nu är det installerat Skönt, nu kanske jag kan somna bättre ikväll
Ser typ ut som en kallubrerad (eller hur det stavas) dator


BTW! Nån som vet ngt man kan ha istället för knäskydd? Ngt tips? Vi ska nämligen ha knäskydd imorgon på dansen och jag har inga, och kommer nog inte ha tid att köpa några imorn D:


Eller hur, letade efter den med ^^ Känns lite konstigt men verkar bra iaf, för oss som sitter vid datorn halva nätterna x) Jag känner mig inte så pigg iaf ;P

Tidningspapper? eller något liknande och typ tejp, gummisnoddar. Eller strumpor som du klipper av tån på med något inuti? xD


Jaa! Joo, om han läkaren lixom rekomenderade det så borde den ju va bra
haha precis. kände att det kunde ju va bra.

oooh! Det där med sockar lät bra tack för tipset. Ska pröva!

30 mar, 2014 22:47

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Vildvittra:
Installera denna på er dator, den ändrar ljuset, följer dansrytmen och så vidare blir lite varmare färger på kvällen/natten så man inte får det skarpa blåa ljuset som gör att vi får svårt at sova osv (Doktor rekommendera på Helt Sjukt.)

http://justgetflux.com/


OooH! tackar Jag hade tänkt att installera den men glömde bort namnet! Så nu är det installerat Skönt, nu kanske jag kan somna bättre ikväll
Ser typ ut som en kallubrerad (eller hur det stavas) dator


BTW! Nån som vet ngt man kan ha istället för knäskydd? Ngt tips? Vi ska nämligen ha knäskydd imorgon på dansen och jag har inga, och kommer nog inte ha tid att köpa några imorn D:


Eller hur, letade efter den med ^^ Känns lite konstigt men verkar bra iaf, för oss som sitter vid datorn halva nätterna x) Jag känner mig inte så pigg iaf ;P

Tidningspapper? eller något liknande och typ tejp, gummisnoddar. Eller strumpor som du klipper av tån på med något inuti? xD


Jaa! Joo, om han läkaren lixom rekomenderade det så borde den ju va bra
haha precis. kände att det kunde ju va bra.

oooh! Det där med sockar lät bra tack för tipset. Ska pröva!


Är inte säker på att det funkar, bara vad jag kom på. Kanske om du drar tejp/gummisnodd om med? Så är du säker att de sitter, runt strumporna då.

Varsågod och lycka till

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

30 mar, 2014 22:50

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Vildvittra:
Installera denna på er dator, den ändrar ljuset, följer dansrytmen och så vidare blir lite varmare färger på kvällen/natten så man inte får det skarpa blåa ljuset som gör att vi får svårt at sova osv (Doktor rekommendera på Helt Sjukt.)

http://justgetflux.com/


OooH! tackar Jag hade tänkt att installera den men glömde bort namnet! Så nu är det installerat Skönt, nu kanske jag kan somna bättre ikväll
Ser typ ut som en kallubrerad (eller hur det stavas) dator


BTW! Nån som vet ngt man kan ha istället för knäskydd? Ngt tips? Vi ska nämligen ha knäskydd imorgon på dansen och jag har inga, och kommer nog inte ha tid att köpa några imorn D:


Eller hur, letade efter den med ^^ Känns lite konstigt men verkar bra iaf, för oss som sitter vid datorn halva nätterna x) Jag känner mig inte så pigg iaf ;P

Tidningspapper? eller något liknande och typ tejp, gummisnoddar. Eller strumpor som du klipper av tån på med något inuti? xD


Jaa! Joo, om han läkaren lixom rekomenderade det så borde den ju va bra
haha precis. kände att det kunde ju va bra.

oooh! Det där med sockar lät bra tack för tipset. Ska pröva!


Är inte säker på att det funkar, bara vad jag kom på. Kanske om du drar tejp/gummisnodd om med? Så är du säker att de sitter, runt strumporna då.

Varsågod och lycka till


hahah! jamen jag testar mig fram Nått e ju bättre än inget Jaa, ska pröva det

tack för tipsen ahha taack

30 mar, 2014 22:51

1 2 3 ... 16057 16058 16059 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.