@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
Vildvittra: Fyller du år idag? Grattis då!
...Du fyller år på samma dag som mina katter i så fall...
30 mar, 2014 21:34 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 30 mar, 2014 21:36 |
|
LauraTree
Elev |
är det ett extrajobb ? Förstår att du vill isf men tycker inte du borde om du är sjuk, tänk på din hälsa! ^^
30 mar, 2014 21:44 |
|
Borttagen
|
30 mar, 2014 21:48 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av LauraTree: är det ett extrajobb ? Förstår att du vill isf men tycker inte du borde om du är sjuk, tänk på din hälsa! ^^ ja det typ ett extrajobb, delar ut tidningar varje onsdag och lördag. Men jag gör det själv, ingen kan liksom ta över bara så där, eller i så fall måste man meddela det i tid. O jag ville nog inte men måste, min mamma o syster var iallafall med o vi tog det riktigt lugnt 30 mar, 2014 21:52 |
|
Pixie
Elev |
30 mar, 2014 22:00 |
|
Verro_Luna
Elev |
godnatt folket
Tänkte dra en liten gåta före jag somnar: Fråga:Vilken är den kortaste skäckhistorien?? Svar: Måndag Jaooo. Gonatt ♥
30 mar, 2014 22:04 |
|
Hedwig96
Elev |
skönt att man är ledig imorgon så behöver man inte sjukskriva sig
Fast lite synd att man ska va sjuk när man är ledig i och för sig är det ändå bättre att vara sjuk när man är ledig än när man har skola, för den vill jag inte missa. Inte ens en dag helst! Det jag försöker säga är typ att man inte alls borde vara sjuk 30 mar, 2014 22:07 |
|
Fellrendión
Elev |
I min dröm sa min mobbare:
"Okej, jag mobbar dig för att jag är avundsjuk och vill vara som dig, nöjd"? Sa hon och gick iväg bölandes. Why can't this be real?
30 mar, 2014 22:09 |
|
Borttagen
|
Ugh, orkar inte me skolan imorrn.. vill stanna hemma!
30 mar, 2014 22:15 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen