Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16055 16056 16057 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
En snabb fråga: Är American Horror Story en bra eller dålig serie?

Jag tycker att den är jättebra!

30 mar, 2014 20:52

Ginny00
Elev

Avatar


Efter två misslyckade försök har jag äntligen lyckats köpa en mugg på IKEA idag!

30 mar, 2014 20:55

Vildvittra
Elev

Avatar


Oskan

Du tror icke jag listade ut det? O:

Detta är omvänd dubbelpsykologi om något x)

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

30 mar, 2014 20:57

Detta inlägg ändrades senast 2014-03-30 kl. 21:29
Antal ändringar: 1

Matilda Black
Elev

Avatar


ska till Uppsala imorgon

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2Fimages%2Ff2c459606ef9ce992bd26e8aa883bd00%2Ftenor.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F14%2F0c%2Fd7%2F140cd7a0b66eba16dd74b83accaf93c2.gif

30 mar, 2014 20:58

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Så här är alltså Linnea, Vanessa, Anna-Karin, Rebecka, Minoo och Ida...
Spoiler:
Tryck här för att visa!https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fpbs.twimg.com%2Fmedia%2FBj0wMAVIcAAOzL6.jpg%3Alarge

Ingen Elias ;-;

30 mar, 2014 21:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av Nymfadora Tonks:
Så här är alltså Linnea, Vanessa, Anna-Karin, Rebecka, Minoo och Ida...
Spoiler:
Tryck här för att visa!https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fpbs.twimg.com%2Fmedia%2FBj0wMAVIcAAOzL6.jpg%3Alarge

Ingen Elias ;-;

Skulle hemskt gärna vilja se vem som ska spela Elias.

30 mar, 2014 21:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Borttagen:
En snabb fråga: Är American Horror Story en bra eller dålig serie?

Jag har inte sett den men det är väl upp till dig att avgöra?

Jag bara undrade för att veta vad andra tycker om den för att veta om det är värt att kolla på den

30 mar, 2014 21:28

Vildvittra
Elev

Avatar

+1



"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

30 mar, 2014 21:29

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Vildvittra:
Hade födelsedagsfirande för mig och min kompis. Vi fick te/ljus liknande korg. En var i rosa den anda var i grön, gissa vilken färg jag fick och av vilken anledning


Grön?


Woho ett poäng till dig
Alldeles rätt c:


Yeeey
Och anledningen är väl för att du är slytherin hiiiii

30 mar, 2014 21:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
En snabb fråga: Är American Horror Story en bra eller dålig serie?

Jag tycker att den är jättebra!

Okej, tack. Bara undrade för att vara på den säkra sidan, kommer antagligen börja kolla på den

30 mar, 2014 21:32

1 2 3 ... 16055 16056 16057 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.