@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
stellaa
Elev |
30 mar, 2014 11:31 |
|
LunaLovegood1
Elev |
nä nu ska jag klä på mig. och hämta godis och hörlurar. sen ska jag gå ut och titta på film/serie/nånting.
30 mar, 2014 11:37 |
|
Obliviate_
Elev |
Frivolt Nä, sambon åkte. Hon vart klar kl fem på morgonen. O jag ska åka o jobba strax. Tolv timmar tog akutbesöket. Inte riktigt okej kan jag tycka. O nej hon mår inte bättre.
30 mar, 2014 11:40 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Frivolt Nä, sambon åkte. Hon vart klar kl fem på morgonen. O jag ska åka o jobba strax. Tolv timmar tog akutbesöket. Inte riktigt okej kan jag tycka. O nej hon mår inte bättre. Oj, herreguud :O Stackars liten! Nä, verkligen inte, förstår inte varför det ska ta sån tid!! Huvva då 30 mar, 2014 11:44 |
|
Winny Geasley
Elev |
5 poäng till Gryffindor idag woop woop
30 mar, 2014 11:53 |
|
Hermione. Granger
Elev |
30 mar, 2014 12:01 |
|
LunaLovegood1
Elev |
30 mar, 2014 12:06 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Obliviate_: Frivolt Nä, sambon åkte. Hon vart klar kl fem på morgonen. O jag ska åka o jobba strax. Tolv timmar tog akutbesöket. Inte riktigt okej kan jag tycka. O nej hon mår inte bättre. Oj, herreguud :O Stackars liten! Nä, verkligen inte, förstår inte varför det ska ta sån tid!! Huvva då vet inte. knäet har svullnat upp till sin dubbla storlek o hon kan knappt gå. typ det. dom hittar inget fel på henne. det är inget nytt problem direkt. 30 mar, 2014 12:15 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Obliviate_: Frivolt Nä, sambon åkte. Hon vart klar kl fem på morgonen. O jag ska åka o jobba strax. Tolv timmar tog akutbesöket. Inte riktigt okej kan jag tycka. O nej hon mår inte bättre. Oj, herreguud :O Stackars liten! Nä, verkligen inte, förstår inte varför det ska ta sån tid!! Huvva då vet inte. knäet har svullnat upp till sin dubbla storlek o hon kan knappt gå. typ det. dom hittar inget fel på henne. det är inget nytt problem direkt. Åh I see D: Men gud, vad jobbigt lixom. Precis, lixom hur svårt ska det va o hitta vad som är fel? 30 mar, 2014 12:20 |
|
FantasyGirl
Elev |
30 mar, 2014 12:20 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen